اجرای طرح ویژه ترخیص موتور سیکلت های رسوبی در شهرستان فیروزه

فیروزه(پانا)_ فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه گفت طرح ترخیص موتور سیکلت های رسوبی از روز سه شنبه بیست و پنج آذر ماه 1399 به مدت سه هفته انجام می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ویژه ترخیص موتور سیکلت های رسوبی در شهرستان فیروزه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فیروزه، خوشخو؛ فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان در این رابطه گفت: در همین راستا دارندگان موتور سیکلت های رسوبی بدون پرداخت خلافی موتور سیکلت وحق پارکینگ با بیش از 50 درصد تخفیف امکان آزادی سازی موتور سیکلت های خود راخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه الزام داشتن بیمه نامه موتور سیکلت دراین طرح وجود ندارد گفت:شهروندان می توانند با مراجعه به پارکینگ و اخذ قبض وسپس ارایه آن به دفاتر پلیس +10 از این خدمات بهره مند شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه با بیان انکه مدت اجرای طرح مذکور قابل تمدید نخواهد بود از تمامی دهیاران واعضای شورا های شهر و روستا تقاضا کرد که ضمن اطلاع رسانی طرح، همکاری لازم راجهت اجرای هرچه بهتر تسهیلات یاد شده بکار ببرند.

وی در پایان به دارندگان موتور سیکلت های روسوبی ای که اسناد مالکیت موتور سیکلت خود رامفقود کرده ویا به هر دلیلی در اختیار ندارند توصیه کرد که جهت مشاوره به راهنمایی و رانندگی شهرستان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار