فرماندار اسلامشهر:

رصد فعالیت کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دراسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - هرگونه سو استفاده تبلیغاتی از امکانات دستگاه‌های دولتی، شهرداری و دهیاری‌ها جهت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاخلاف قانون است و در بررسی صلاحیت‌ها لحاظ خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رصد فعالیت کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دراسلامشهر

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: فعالیت اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین کاندیداهای احتمالی شاغل در دستگاه‌های اجرایی و اداری اسلامشهر رصد خواهد شد.

او افزود: هرگونه سو استفاده تبلیغاتی از امکانات دستگاه‌های دولتی، شهرداری و دهیاری‌ها خلاف قانون است و در بررسی صلاحیت‌ها لحاظ خواهد شد.

مرسلپور با بیان اینکه داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد را ارائه کنند، تصریح کرد: داوطلبان شوراهای اسلامی شهر می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضائی، دفاتر پلیس ۱۰+ یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضائی به نشانی WWW.ADLIRAN.IR نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت‌نام ارائه کنند و داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها نیز از تاریخ شانزدهم دی ماه می‌توانند در این زمینه اقدام کنند.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از بیستم اسفند99 آغاز و تا بیست و ششم اسفنداجرا می‌شود وثبت نام در روستاها و تیره‌های عشایری نیز تا بیست و دوم فروردین1400 ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار