فرماندار اسلامشهر:

پنج هزار و ۷۸۵ راننده خودرو در اسلامشهر جریمه شدند

اسلامشهر(پانا) - ممنوعیت تردد شبانه خودروها بین ساعات ۲۱ تا چهار صبح در شهرستان اسلامشهر و شهرهای چهاردانگه و احمدآباد مستوفی نیز اعمال خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پنج هزار و ۷۸۵ راننده خودرو در اسلامشهر جریمه شدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار منطقه در این رابطه اظهار کرد: بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا طرح منع تردد شبانه در تمامی شهرها با وضعیت نارنجی فارغ از میزان جمعیت اجرایی خواهد شد.

او تصریح کرد: از مردم عزیز اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی درخواست داریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا شامل جریمه ۲۰۰ هزار تومانی منع تردد خودرویی از ساعت بیست و یک تا چهار صبح نشوند.

مرسلپور افزود: براساس اعلام پلیس راهور شهرستان اسلامشهر از زمان اجرای طرح منع تردد شبانه شاهد کاهش سی تا سی و پنج درصدی تردد خودروها در سطح شهر بودیم.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه هدف اصلی اعمال منع تردد شبانه خودرویی جلوگیری از میهمانی‌ها و دورهم نشینی خانواده‌ها است، بیان کرد: برای حفظ سلامتی بزرگترها و والدین، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کمک به کادر درمان باید تا بهبود وضعیت از میهمانی‌های خانوادگی پرهیز کنیم.

او خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ویژه‌ای برای شب یلدا در نظر گرفته خواهد شد تا از اوج‌گیری مجدد بیماری کووید-۱۹ که اکنون روند نزولی پیدا کرده، جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار