با تلاش مدافعان سلامت بیمارستان سیدالشهدا:

نجات جان جوان ۲۹ ساله مبتلا به کرونا

اصفهان(پانا) _ سرپرست بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل از نجات جان جوان ۲۹ ساله مبتلا به کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نجات جان  جوان ۲۹ ساله مبتلا به کرونا

علی یوسفیان، سرپرست بیمارستان سید الشهدا آران و بیدگل گفت: آقای ۲۹ ساله که در تاریخ ۲۷ مهر 99، به علت تنگی نفس و تب به این مرکز مراجعه کرده بود، بلافاصله توسط کادر پزشکی و پرستاری، اقدامات درمانی ویژه، برای نجات جان بیمار آغاز شد.

یوسفیان افزود: با توجه به شرایط خاص این بیمار و با توجه به انجام آزمایشات تشخیصی و مثبت اعلام شدن تست PCR بیمار برای دریافت مراقبتهای ویژه، به بخشICU منتقل شد که پس از چند روز مراقبتهای درمانی لازم، به علت تنگی نفس شدید و شرایط نامساعد تنفسی، به دستگاه تنفس مصنوعی ونتیلاتور وصل شد.

ایشان تصریح کرد: بعد از حدود یک ماه و با تلاش کادر پزشکی و پرسنل شاغل در این بخش، از دستگاه تنفس مصنوعی جدا و برای طی مراحل بعدی درمان، به بخش VIP بیمارستان انتقال یافت تا سایر مراحل درمان را سپری کند.

وی اذعان داشت: بیمار در تاریخ ۹۹/۹/۲۰ پس از 54 روز بستری با حال عمومی خوب مرخص شد.

سرپرست بیمارستان سیدالشهدا گفت: رعایت جدی پروتکل‌ها و پرهیز از حضور در تجمعات غیرضروری می تواند میزان بروز موارد جدید بیماری را کاهش دهد و در شرایط کنونی بهترین مکان برای مراقبت بیماران با شرایط پایدار، قرنطینه خانگی است.

یوسفیان در پایان از کلیه پزشکان، پرستاران و سایر پرسنلی که در جهت ارائه خدمات به این بیمار و بهبودی حال وی تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار : محمد طاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار