کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز خبر داد :

نشست مشترک رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی با جمعیت هلال احمر شهر کرج

کرج (پانا)- عباس کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز ، در نشست مشترکی با هاشم نژاد ، رئیس جمعیت هلال احمر شهر کرج ، پیرامون همکاری و خدمات رسانی به دانش آموزان با نیازهای ویژه نکاتی را بیان کردند .

کد مطلب: ۱۱۴۶۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی با جمعیت هلال احمر شهر کرج

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز، عباس کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز ، در نشست مشترکی با هاشم نژاد ، رئیس جمعیت هلال احمر شهر کرج ، پیرامون همکاری و خدمات رسانی به دانش آموزان با نیازهای ویژه نکاتی را بیان کردند . رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ، از امکانات و تجهیزات مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر بازید نمودند .

در طی این نشست ، هاشم نژاد رئیس جمعیت هلال احمر کرج ، بخشی از وظایف جمعیت‌ هلال احمر را رفع آلام و کمک به سلامت انسان‌ها برشمرد و گفت: از اولویت  های جمعیت هلال احمر در حوزه سلامت، کمک به تامین سلامت آسیب ‌دیده‌ترین بخش جامعه است.

کشاورز خاطر نشان کرد : در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه جمعیت هلال احمر و بازدید از مرکز توانبخشی مقرر شد خدمات توانبخشی هلال احمر در بخش های مختلف ارتوپدی فنی، فیزیوتراپی و نظایر آن به آسیب دیدگان ناشی از حوادث، معلولین و دانش آموزان عزیز با نیازهای ویژه با تخفیف وِیژه ارائه گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار