مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک منصوب شد

قرچک (پانا)- با حکم مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران رضا داورزنی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرآموزش و پرورش شهرستان قرچک شهرستان قرچک با حضور حسن‌پور معاون تربیت بدنی و سلامت مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، اعضای شورای معاونین و تعدادی از پرسنل اداری در سالن اجتماعات ثقلین برگزار شد.
در این مراسم از زحمات روح‌الله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تقدیر و رضا داورزنی به عنوان مدیرآموزش و پروش شهرستان قرچک منصوب شد.
پیش از این رضا داورزنی به عنوان مدیراداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران را بر عهده داشت.

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در حاشیه مراسم تکریم و معارفه امروز ضمن تقدیر و تشکر از همشهریان که همواره یار و همراه آموزش و پرورش بوده‌اند، اظهار کرد: از همه همکاران و همشهریان گرامی، دوستان خواهشمندم با توجه به شرایط ویژه موجود از تهیه گل یا شیرینی و نصب بنر و پلاکارد خودداری نموده و در صورت امکان و در راستای کمک‌های مومنانه مردم خیر شهرستان قرچک وجه لازم را با هماهنگی به حساب مجمع خیرین مدرسه‌‌ساز شهرستان جهت تهیه تلفن همراه و تبلت و وسایل کمک آموزشی برای کودکان نیازمند واریز نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار