معاون توسعه پژوهش و منابع انسانی آموزش و پرورش اسلامشهر:

پژوهش، فناوری و کارآفرینی از محورهای اصلی رشد و توسعه است

اسلامشهر (پانا) - در دنیای امروز رشد و پیشبرد امور در عرصه‌های گوناگون در نهایت به ارتقای سطح زندگی و معیشت جامعه و رشد شاخص‌های کلان یک کشور منتهی می‌شود وبه ابعاد مختلف پژوهش و کارکارشناسی وابسته است.

کد مطلب: ۱۱۴۶۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش، فناوری و کارآفرینی از محورهای اصلی رشد و توسعه است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر متن پیام نرگس کارگر بیده، معاون توسعه پژوهش و منابع انسانی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته پژوهش به شرح ذیل است:

روز پژوهش روز ارج نهادن به مقام شامخ محققان و پژوهشگران خستگی ناپذیر کشور عزیزمان است. نامگذاری هفته پژوهش نشان از اهمیت آن در توسعه همه جانبه کشور را دارد زیرا در دنیای امروز رشد و پیشبرد امور در عرصه‌های گوناگون که در نهایت به ارتقای سطح زندگی و معیشت جامعه و رشد شاخص‌های کلان یک کشور منتهی می‌شود به ابعاد مختلف پژوهش و کارکارشناسی وابسته است.

پژوهش، فناوری و کارآفرینی از محورهای اصلی رشد و توسعه است و از نظر برنامه‌ریزی توسعۀ اقتصادی و توسعۀ پایدار، دارای اهمیت بسیاری است و تأثیرگذاری آن در تمدن کنونی و آینده، بسیار روشن و بدیهی است به گونه‌ای که هر چه به آینده نزدیک‌تر می‌شویم این تأثیرگذاری نیز بیشتر خواهدشد.

معاونت توسعه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز، با بستر سازی مناسب برای بروز و ظهور خلاقیت‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان در جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارایه راهکارهای مناسب در ایام کرونا سعی بر تبدیل تهدیدات به بهترین فرصت‌ها کرده است.

با تمام این اوصاف یکی از نیازهای پژوهشی ما تمرکز بر چالش‌ها، دغدغه‌ها و همچنین شناسایی ظرفیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت و یافتن راه‌کارهای عملی تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید است.

اینجانب نیز هفتۀ پژوهش را به همه پژوهشگران و صاحبان علم و اندیشه علی‌الخصوص فرهنگیان و دانش‌آموزان پژوهشگر، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امید آن دارم با تلاش و همت همگانی، شاهد موفقیت در توسعه علمی کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار