نظارت بر روند برنامه های آموزشی و تربیتی مورد تاکید است

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به آموزش دانش آموزان در شبکه دانش آموزی شاد گفت همچنان نظارت بر روند برنامه های آموزشی و تربیتی مورد تاکید است.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر روند برنامه های آموزشی و تربیتی مورد تاکید است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری در جلسه شورای معاونان آموزش وپرورش استان خواستار جمع آوری گزارشات مرتب در خصوص مسایل مختلف آموزشی و تربیتی شد و از ارائه گزارشات حوزه های مختلف اداره کل به وزارت قدردانی کرد.

او در ادامه با بیان اینکه 194 هزار نفر از دانش آموزان استان در شبکه شاد عضو هستند، اظهار کرد: 90 درصد از این دانش آموزان بصورت آنلاین و روزانه از خدمات آموزشی و پرورشی ارائه شده در شبکه شاد بهره مند می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به مشارکت نهاد های دولتی و مردمی در تهیه گوشی برای دانش آموزان بی بضاعت گفت: از تمامی ظرفیت و مسیرهای موجود بخصوص خیرین همیشه همراه استان برای پوشش حداکثری دانش آموزان در شبکه شاد باید استفاده کنیم.

ناصری ضمن تاکید به برگزاری کلاس های مدارس بصورت غیر حضوری گفت: نباید دراین دوران از کیفیت خدمات آموزشی که برای دانش آموزان ارائه می شود غافل باشی و بایستی در این خصوص تمرکز کنیم تا خلاء های موجود جبران شود.

همچنین طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل، حسین برزگر، نرگس غفاریان و احمد دهقانی به ترتیب به عنوان معاونان پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت، آموزش ابتدایی و مشاور اجرایی مدیرکل منصوب ومعرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار