گفت و گو با معلمی که در دوران بارداری در اصفهان مبتلا به بیماری کرونا شد، ولی از تدریس دست نکشید

بعد از 16 سال هنوز حق التدریس هستم

اصفهان ( پانا) - معلم اهل استان اصفهان که چندی قبل تصاویر تدریسش با بیماری سخت کرونا و در حالت بارداری به دانش آموزان پخش شد، بار دیگر ایثار معلمان به خصوص در مناطق روستایی و محروم را بازگو کرد. او می گوید با توجه به اینکه پس از سالها تدریس هنوز معلم حق التدریس است، وظیفه خود می دانست تا تحت هر شرایط وقفه ای در تحصیل دانش‌آموزان ایجاد نشود و با توجه به اینکه در دوران بارداری بوده و همزمان دچار بیماری کرونا شده بود، اما نمی توانست تدریس را تعطیل کند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بعد از 16 سال هنوز حق التدریس هستم

در روزهای اخیر فیلمی از تدریس معلم بارداری در فضای مجازی منتشر شد که درگیر بیماری کرونا شده بود اما همچنان تدریس در فضای مجازی را با شرایطی سخت ادامه می‌داد.
فاطمه صغری بهمنی از معلمین منتخب جشنواره جلوه های معلمی در زمان بحران کرونا در گفت و گو با پانا گفت: از سال ۱۳۸۳ وارد آموزش و پرورش شدم و در حوزه نهضت سواد آموزی و پیش دبستانی در منطقه جرقویه سفلی به صورت جهادی کارم را آغاز کردم. از سال تحصیلی 96-95 در ناحیه یک اصفهان به عنوان حق التدریس به دبستان واله رفتم و تا الان در همین مدرسه تدریس می کنم.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و انتقال آموزش از فضای فیزیکی کلاس به فضای مجازی سعی کردم با برنامه‌ریزی مناسب آموزش دانش آموزان را ادامه دهم، از همین رو تمام دروس را در جدول بودجه بندی قرار دادم و دروس روز بعد را شب قبل در گروه بارگذاری می کردم تا دانش آموزانی که والدین آنها شاغل بودند بتوانند مهلت کافی برای ارسال تکالیف داشته باشند.

معلم دبستان واله ناحیه یک تاکید کرد: مطالب دروس را زودتر از موعد آماده کرده‌ام تا بتوانم تدریس در فضای مجازی را به مانند کلاس درس پیگیری کنم، هر چند تدریس در فضای مجازی به مانند کلاس درس نمی‌شود اما تلاش می کنم فضای تدریس را به مانند فضای کلاس درس فراهم کنم.

وی گفت: با توجه به اینکه معلم حق التدریس هستم، وظیفه خود می دانستم تا تحت هر شرایط وقفه ای در تحصیل دانش‌آموزان ایجاد نشود و علیرغم اینکه در دوران بارداری بودم و همزمان دچار بیماری کرونا شده بودم، نمی توانستم تدریس را تعطیل کنم . من به آموزش و پرورش و دانش‌آموزان تعهد دارم و به دانش‌آموزان عشق می ورزم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار