مدیرکل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

دانش آموزان البرزی رتبه سوم جشنواره جوان خوارزمی را کسب کردند

کرج ( پانا)- سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد دانش آموزان از دبیرستان پسرانه ملاصدرا ناحیه یک کرج موفق به کسب رتبه سوم جشنواره جوان خوارزمی در رشته نانو تکنولوژی شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان البرزی رتبه سوم جشنواره جوان خوارزمی را کسب کردند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: با پایان فرایند داوری و ارزیابی طرح های بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی شدند که در این میان شروین دانش و مهیار بزرگمهر از استان البرز در بخش دانش آموزی بیست و دومین دوره جشنواره جوان خوارزمی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: این دانش آموزان از دبیرستان پسرانه ملاصدرا ناحیه یک کرج موفق به کسب رتبه سوم جشنواره جوان خوارزمی در رشته نانو تکنولوژی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: در این دوره ۴۰ طرح در رشته های مختلف از دانش آموزان استان برای شرکت در این جشنواره ارسال شده بود.

قاسمی اظهار کرد : 58طرح در داوری نهایی انتخاب و به وزارت علوم ارسال شد و در داوری وزارت علوم 25طرح از بین 58 طرح برگزیده شد که این 25طرح برگزیده برای دوازده استان کشور بود.

وی در پایان اضافه کرد: این جشنواره مهم که به دنبال کشف پژوهشگران و نخبگان جوان کشور است همه ساله در سه بخشِ نوجوان، جوان و بین‌المللی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار