بازدید بازرسان طرح نظارتی شهید سلیمانی از ادارات و دفاتر خدماتی اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - در راستای اجرای طرح نظارتی برنامه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-۱۹ به شیوه محله و خانواده محور،بازرسان شبکه بهداشت و درمان و نیروهای داوطلب هلال‌احمر شهرستان اسلامشهراز ادارات و مراکز خدماتی منطقه بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید بازرسان طرح نظارتی شهید سلیمانی از ادارات و دفاتر خدماتی اسلامشهر

به گزارش شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر در جهت اجرای طرح شهیدسلیمانی با محوریت پیگیری نحوه اجرای دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و پیشگیری از کووید- ۱۹ از تعدادی بانک، دفاتر پلیس +۱۰، پیشخوان دولت، کارگزاری بورس و بیمه دفتر خدمات الکترونیک قضاپی توسط بازرسان شبکه بهداشت و درمان و نیروهای داوطلب هلال‌احمر در سطح شهرستان بازدید بعمل آمد.

در این بازدیدها بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی از جمله، ایستگاه‌های کاری با فاصله یک و نیم متر، ضدعفونی مستمر محیط، سطوح و سرویس‌های بهداشتی توصیه شد.

پایش سلامت کارکنان و مراجعین با تب سنجی روزانه، استفاده همگان از ماسک نیز تذکر داده شد و به مسئولین مراکز در راستای توجه به بروشور و پیام‌های آموزشی از کانال‌های مختلف ارتباطی توسط کارکنان نیز تأکید شد.

در جریان این بازدیدهابازرسان اعلام کردند،مرخصی حداقل دوهفته به کارکنانی که دارای علائم مشکوک بیماری و یا تست PCR آنها مثبت شده است نیز در اولویت اقدامات مدیران و صاحبان این مراکز قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار