بزرگداشت هفته قرآن، عترت و نماز با رنگ و بوی « شاد »

رشت ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: مسابقات قرآن ویژه دانش آموزان دختر و پسر در مرحله آموزشگاهی و نواحی به صورت مجازی در فضای شاد و همزمان با آغاز هفته قرآن، عترت و نماز ( ۲۲ تا ۲۹ آذر ) برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۵۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت هفته قرآن، عترت و نماز با رنگ و بوی « شاد »

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اعلام این خبر گفت: برنامه های قرآنی در راستای اجرای فعالیت های تصریح شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین تقویت مبانی اعتقادی دانش آموزان برگزار می شود.

وی با اشاره به امکان ثبت نام دانش آموزان در سامانه همگام خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند در رشته های قرائت( تحقیق و ترتیل)، حفظ ( عمومی و ویژه )، مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی( ویژه پسران)، احکام، انشای نماز و اذان ( ویژه پسران ) در سامانه همگام شرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با بیان برگزاری جشنواره مصباح الهدایه با دو پویش اظهار کرد: پویش # فاطمه اولین شهید راه ولایت و پویش # فاطمه کوثر جاودان درتاریخ های ۲۸ و ۲۹ دی برپا می شود. عباسی غریب با اشاره به شیوع کرونا و تغییر شیوه های برگزاری برنامه های قرآنی اظهار کرد: برگزاری محفل انس با قرآن خانوادگی و ارسال ویدئوی 5 دقیقه ای آن در بستر شاد، رونمایی از کانال های تخصصی قرآنی آموزش و پرورش استان، برگزاری دوره ضمن خدمت از کتاب «مدیریتاقامهنمازدر مدرسه»در سامانه ltms.medu.ir در تاریخ ۲۷ آذر، معرفی چهره های برتر قرآنی در برنامه مدارس، ادارات و مصلی ها و همچنین برگزاری محفل انس با قرآن استانی در بستر شاد با حضور استادان بین المللی قرآن بخشی از برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان در بزرگداشت هفته قرآن، عترت و نماز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار