پیام تسلیت «رخشانی مهر» درپی درگذشت آیت الله یزدی؛

«آیت الله یزدی» یار دیرین امام و رهبری بود

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پیام تسلیت درگذشت «آیت الله محمد یزدی» رئیس سابق مجلس خبرگان رهبری و قوه قضاییه، انقلابی گری، شجاعت و صراحت را از ویژگی‌های یار دیرین امام و رهبری برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
«آیت الله یزدی» یار دیرین امام و رهبری بود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیر مدارس کشور، در پی در گذشت آیت الله محمد یزدی رئیس سابق مجلس خبرگان رهبری، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، یار دیرین امام و رهبری و از مبارزان سال‌های قبل و پس از انقلاب اسلامی که عمری را به مجاهدت در راه اسلام و انقلاب اسلامی گذراند موجب تالم و تاسف شد.

آیت الله یزدی سالیان درازی در مناصب گوناگون و در برهه های حساس همواره خدمات فراوانی را برای نظام اسلامی داشت. انقلابی‌گری، شجاعت و صراحت وی در پای بندی به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی در فعالیت های سیاسی از ویژگی های برجسته این عالم بزرگوار بود، و علاوه براین شاگردان زیادی را نیز تربیت کرد و در تبیین معارف اسلامی و حوزوی نیز نقش پررنگی داشت.

اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری، روحانیت معزز، بیت ایشان و سایر بازماندگان و شاگردان وی تسلیت عرض می‌نمایم. از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و برای بازماندگان و دوست‌داران شکیبایی و بردباری مسالت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار