۷۵ دانش‌آموز شهرستان میاندرود گوشی هوشمند ندارند

ساری (پانا) - مدیر آموزش‌وپرورش مازندران اعلام کرد که در حال حاضر ۷۵ دانش‌آموز شهرستان فاقد ابزار آموزش فضای مجازی هستند که با همت همه‌ی خیران مشکلات این تعداد هم مرتفع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
۷۵ دانش‌آموز شهرستان میاندرود گوشی هوشمند ندارند

حسین‌علی علی‌جانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان میاندورود در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: «با توجه به شرایطی که در جامعه حاکم‌ است، بعضی‌ها بر این باورند کار معلمان کم و آسان شده است. مطمئنا شرایط برای معلمان در زیست بوم جدید سخت‌تر شده است و ما شاهد فداکاری و تلاش معلمان هستیم.»

او از شهردار جدید شهر سورک خواست با آموزش و پرورش تعامل داشته باشد و تاکید کرد: «حضور و مشارکت تمامی اعضای شورای آموزش و پرورش یک ضرورت است تا با هم فکری و هم اندیشی مشکلات تحصیلی دانش‌آموزانمان مرتفع شود.»

علی‌جانی در تشریح عملکرد خیرین گفت: «شهرستان میاندورود با ۸ هزار و ۵۱۵ نفر دانش‌آموز تعداد ۳۴۲ دانش‌آموز فاقد دسترسی به آموزش در فضای مجازی شناسایی شدند.»

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندرود گفت: «به کمک خیرین شهرستان ۱۲۲ دستگاه تبلت و گوشی تهیه و تحویل دانش‌آموزان شد.»

به گفته او ۱۴۵ فقره وام با بهره پایین به والدین دانش‌آموزان برای خرید گوشی یا تبلت تخصیص یافته است.

علی‌جانی اعلام کرد که در حال حاضر ۷۵ دانش‌آموز شهرستان فاقد ابزار آموزش فضای مجازی هستند که با همت همه‌ی خیران مشکلات این تعداد هم مرتفع خواهد شد.

او گفت: «در مرحله دوم پویش چشمه‌های مهربانی مبلغ ۳۸۰ میلیون ریال وجه نقد نیز جمع آوری شد.»

مدیر آموزش‌وپرورش مازندران اعلام کرد که ۱۰ فقره وام ۱۰۰ میلیون ریالی صندوق ولایت امداد با کمک مجمع خیرین و کمیته امداد به آموزش و پرورش تخصیص یافت که قرارداد ۸ فقره وام توسط فرهنگیان خیر شهرستان امضا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار