تکریم و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14

تهران (پانا): آئین تکریم و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14

سعید جهانشاهی مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 در مراسم تکریم و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 که با حضور محمود عباس زاده، رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل شهر تهران، محمد عدل لاله معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 و اعضای شورای پرورشی منطقه 14 برگزار شد، گفت: در آموزش و پرورش همه اجزا به هم نزدیک و متصل هستند و همه ما برای رسیدن به اهدف اصلی که همان تربیت انسان است تلاش می‌کنیم.

جهانشاهی ادامه داد: خانواده پرورشی منطقه 14 از جایگاه خوبی در سطح بالایی در شهر تهران دارد که این را مرهون تلاش های همکاران پرورشی در مدارس ،کارشناسان اداری و معاون پرورشی است.

محمود عباس زاده، رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل شهر تهران گفت: تغییر همواره باعث پویایی و رشد خواهد شد و برای همکاران حوزه پرورشی منطقه 14 به ویژه آقای عدل لاله در جایگاه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم محمد عدل لاله معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 گفت: در تمامی بخش های سند تحول بنیادین تربیت پررنگ تر از آموزش دیده شده است و مهم ترین ماموریت ما توجه به اسناد بالا دستی در حوزه پرورشی است.

عدل لاله ادامه داد: تلاشمان را می کنیم با تمام نیرو ،حداکثر نیرتوان و حداقل امکانات از حوزه پروزشی و تربیت بدنی دفاع کنیم.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات عباس زاده، محمد عدل لاله به عنوان معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار