نهمین دوره طرح ملی دادرس افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - آیین افتتاح نهمین دوره طرح ملی دادرس و انعقاد تفاهم نامه سازمان جوانان و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۵۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نهمین دوره طرح ملی دادرس افتتاح می‌شود

آیین افتتاح نهمین دوره طرح ملی دادرس و انعقاد تفاهم نامه سازمان جوانان و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش فردا چهارشنبه 19 آذرماه در سازمان جوانان هلال احمر برگزار می‌شود.

در این مراسم محمد گل‌فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آمزوش و پرورش حضور دارند.

در طرح دادرس دانش‌آموزان با اصول کمک‌های اولیه، ارزیابی، پانسمان و بانداژ، حمل مصدوم، پناهگیری، اسکان اضطراری، سوختگی و اطفاء حریق آشنا می‌شوند. این طرح با هدف آماده کردن دانش‌آموزان با شرایط سخت برگزار می‌شود و در آن افزایش سطح ایمنی، کاهش خطر پذیری و پیامدهای ناشی از وقوع حوادث در مدارس کشور با تربیت تیم‌های دانش‌آموزی آماده دنبال خواهد شد.

طرح دادرس هر سال مطابق با سهمیه توافقی بین آموزش و پرورش و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود و در پایان هر سال المپیاد بین تیم‌های آموزش دیده در سطوح مدرسه، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار