رییس اداره بهزیستی ملارد:

تأمین۱۵۰۰ واکسن آنفلوانزا برای مراکز نگهداری سالمندان و اعصاب و روان 

ملارد(پانا)- حدود ۴ هزار و ۷۰۰ پرونده معلولیت حسی، حرکتی، بینایی، شنوایی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی در شهرستان وجود دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تأمین۱۵۰۰ واکسن آنفلوانزا برای مراکز نگهداری سالمندان و اعصاب و روان 

به گزارش روابط‌ عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم، مهم‌ترین مشکل کم‌توانان در جامعه را اشتغال دانست و گفت: در صورتی‌که سهمیه ۳ درصد استخدام‌ها به آنها اختصاص یابد، بخش زیادی از مشکلات این قشر برطرف خواهد شد.

او ادامه داد: علاوه بر اجرای قانون، مردم نیز باید در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود در کمک به کم‌توانان اقدام کنند، مثلاً کارفرمایان با استخدام افراد معلول یا یکی از اعضا خانواده آنها می‌توانند بخش زیادی از مشکلات معیشتی این افراد را حل کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با اشاره به این مطلب که بیشتر کمک‌هایی که به مددجویان بهزیستی می‌شود در زمان تحصیل در دانشگاه است، عنوان کرد: باید تلاش شود تا بتوانیم در مرحله عمل و زندگی روزمره آنها هم یاری‌رسانشان باشیم.

او همچنین از تهیه یک هزار و ۵۰۰ واکسن آنفلوانزا برای ۲۲ مرکز نگهداری سالمندان و اعصاب و روان خبر داد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در خصوص وضعیت ویروس کرونا در مراکز تحت پوشش بهزیستی این شهرستان نیز گفت: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوشبختانه از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون مشکل خاصی بوجود نیامده است. همچنین به‌منظور تأمین اقلام بهداشتی تاکنون به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان واریز شده است.

خادم در پایان در ارتباط با تخصیص وام اشتغال به مددجویان این شهرستان هم بیان کرد: تاکنون ۱۲۰ پرونده اشتغال تشکیل شده که به ۸۳ نفر از آنها که از کم‌توانان هستند وام اشتغال ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار