سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری ملارد:

تمامی راه‌های ارتباطی و جاده‌های بخش مرکزی ملارد باز است

ملارد(پانا)- با توجه به بارشهای مکرر این هفته تمام مسیرها در روستاهای بخش مرکزی شهرستان ملارد قابل تردد و بدون آبگرفتگی است و مردم این منطقه هیچ دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تمامی راه‌های ارتباطی و جاده‌های بخش مرکزی ملارد باز است

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری ملارد، بازدید میدانی سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری ملارد از برف‌روبی و نمک‌پاشی مکانیزه در اخترآباد انجام شد.

همچنین با توجه به بارش نزولات آسمانی و اولین برف در بخش صفادشت ملارد و در راستای رصد و ارزیابی از نحوه انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی مکانیزه در اخترآباد اینانلو سرپرست معاونت فنی و عمرانی و کریمی مسئول مدیریت بحران فرمانداری شهرستان ملارد بصورت میدانی از این منطقه بازدید کرد.
اینانلو در این بازدید ضمن تأکید بر آماده‌باش نیروهای خدمات‌رسان و مدیریت بحران صفادشت اولویت مأموریت این مدیریت را نمک‌باشی مداوم و پیوسته در ساعات مختلف شبانه‌روز عنوان کرد.

همزمان با کم شدن دمای هوا و احتمال بارش برف در هفته جاری، کارکنان دهیاری روستاهای قپچاق، بیدگنه، لم آباد، اسفندآباد و ویلادشت آمادگی لازم را جهت لایروبی رودها، نظافت معابر و بارش برف دارند و همزمان در آغاز بارندگی عملیات پاکسازی راه‌ها نیز اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار