اجرای ۱۸.۷ میلیارد تومان سازه آبخیزداری در آذربایجان‌شرقی

تبریز(پانا) -مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به ماموریت این نهاد در زمینه تثبیت و صیانت از خاک اعلام کرد در همین راستا امسال ۴۲ سازه آبخیزداری با ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در سطح استان در دست اجراست.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۱۸.۷ میلیارد تومان سازه آبخیزداری در آذربایجان‌شرقی

به گزارش اداره آبخیزداری آذربایجان شرقی، رحیم مهردادی‌کجابادی در یک گفت و گوی خبری افزود: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت جلوگیری از فرسایش خاک به عنوان یکی از منابع پایه تولید و نقش مهم آن در تامین امنیت غذایی و زیستی از محل صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آبخیزداری اعتبار تخصیص می‌یابد که آذربایجان شرقی نیز از آن مستثنی نبوده است.

وی ادامه داد: برای این منظور در سال ۹۷ عملیات اجرایی ۱۵۲ سازه آبخیزداری در ۱۹ شهرستان و در قالب ۳۶ طرح در سطح آذربایجان شرقی آغاز شد که تعدادی از این پروژه‌ها، سازه‌های سنواتی بود که توسط مدیریت آبخیزداری جهادسازندگی کار شده بود و باقی نیز به شکل طرح جدید با ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار آغاز شده است.

مهردادی گفت: در سال ۹۸ نیز با تخصیص اعتبار از محل صندوق توسعه ملی، عملیات اجرایی ۹۲ سازه آبخیزداری در قالب ۵۰ پروژه در ۱۹ شهرستان استان با هزینه ۳۸ میلیارد تومان آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار