بارش برف و باران در جاده‌های ۲۳ استان

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 23 استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران در جاده‌های ۲۳ استان

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضع جاده‌ها به پانا گفت: در ساعت ۰۵:۴۵ در استان بوشهر محور دیلم - هندیجان و دیلم -بهبهان به دلیل آبگرفتگی و سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها ادامه داد: ترافیک در جاده شهریار به تهران محدوده شهر قدس و در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده های پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی خاطرنشان کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، مازندران، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان و کرمان گزارش شده است. همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، ایلام، کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، تهران، قم و یزد گزارش شده است.

وی گفت: بارش باران در اکثر استان‌های کشور تا روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود. همچنین اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد و تردد خودروها از ساعت 21 تا 4 بامداد در این شهرها ممنوع و توسط دوربین‌های ثبت تخلف جریمه می‌شوند. همچنین ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی به این شهرها ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار