پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت روز جهانی معلولین

تهران(پانا)- روز جهانی معلولان فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی‌های افرادی است که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و با وجود برخی نقص عضوها، با برخورداری از اراده راسخ و پولادین به قله‌های افتخار و امید رسیده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۴۳۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت روز جهانی معلولین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در متن پیام محمد صیدلو آمده است:

معلولان، به حق مصداق بارز حکمت و رحمت کردگارند که چنانچه به حکمت، برخی از توانشان کاسته شده است، به رحمت، درهای بیشمار دیگری به توانمندی‌شان افزوده شده است.

هدف از انتخاب این روز فرصتی است تا توجه سیاست‌گذاران، مدیران و جامعه نسبت به حقوق اجتماعی و تامین نیازهای اساسی این عزیزان جلب شود و فرصتی برای تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولین و زمینه‌سازی حمایت جمعی و اجتماعی از افراد دارای معلولیت است.

انتظار داریم مردم، مسئولان و همه همکاران در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در کنار اداره آموزش و پرورش استثنایی به خدمت‌رسانی به معلولان و خانواده‌های آنان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

اینجانب بدین فرصت مغتنم، ضمن قدردانی از تلاش همه همکاران و مسئولان در تسهیل خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و خانواده محترم و صبور آنان، روز 13 آذر را به مجموعه بزرگ آموزش و پرورش استثنایی، همکاران تلاشگر و دلسوز، دانش‌آموزان عزیز با نیازهای ویژه و خانواده‌های محترم آنها تبریک گفته، از خداوند متعال برای همگی عزیزان سلامت، سعادت و توفیق روز افزون آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار