برگزاری هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهراسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - در جلسه شورای اسلامی شهراسلامشهر، لایحه دو فوریتی شهرداری جهت مساعدت در روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی مطرح وبا با نظر مساعد اعضا مصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهراسلامشهر

اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر،در هشتاد و هفتمین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی شهر که با حضور اکثریت اعضای شورای ، شهردار، معاونین و مدیران شهری برگزار شد، در سخنانی با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای،اظهار کرد: شهادت سردار پژوهش و نوآوری شهید محسن فخری زاده را به مردم اسلامشهر تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم مسئولین امر با قاطعیت با این ترور وحشیانه برخورد کنند.

او با اشاره به بزرگداشت هفته بسیج گفت: بسیج نهاد مردمی است که همواره موجب خیر و برکت در کشور بوده و خدمات گسترده‌ و ارزشمندی را در رابطه با رزمایش همدلی کمک مومنانه، اقدامات پیشگیری از ویروس کرونا و...انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر تصریح کرد: از زحمات مجموعه شهرداری و معاونت خدمات شهری، که در روزهای سخت بارندگی با اتخاذ تدابیری مناسب موجب شدند تا آب‌گرفتگی خاصی در سطح شهر ایجاد نشود و همچنین از سازمان‌های دارالسلام، خدمات شهری و پسماند که در شرایط کرونایی متحمل زحمات مضاعفی شده‌اند تقدیرمی‌کنیم.

مسرور در رابطه با لوایح مورد بررسی در جلسه شورای اسلامی شهر اسلامشهر بیان کرد: با لایحه شهرداری مبنی بر نام‌گذاری برخی از معابر شهر پس از ارجاع و بررسی در کمیسیون‌های فرهنگی و ورزشی، عمران و خدمات شهری موافقت گردید و در همین راستا خیابان انبار دارویی هجرت شهرستان به نام شهدای سلامت نام‌گذاری شد.

او خاطر نشان کرد: لایحه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری مبنی بر واگذاری اجاره عرصه‌های پارک شهید سلیمانی منطقه از طریق مزایده، پس از بررسی در کمیسیون‌های مربوطه و با تاکید بر حفظ زیبایی پارک و تأمین امنیت محل از یک به سه سال و با بیست درصد افزایش اجاره‌بها نسبت به سال گذشته مصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار