تعامل با مجموعه سپاه و بسیج یک اعتبار بزرگ براى آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربى تعامل با سپاه و بسیج را یک اعتبار بزرگ براى این مجموعه خواند.

کد مطلب: ۱۱۴۳۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تعامل با مجموعه سپاه و بسیج یک اعتبار بزرگ براى آموزش و پرورش است

سردار داداش زاده جانشین سپاه شهدا به همراه رییس سازمان بسیج دانش آموزى و رییس سازمان بسیج فرهنگیان ظهر امروز با مهین منافى دیدار کرد و انتصاب وی به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان را تبریک گفت.

سردار داداش زاده در این دیدار ضمن تبریک انتصاب منافی اظهار کرد: حضور یک بانو در رأس فعالیت های تعلیم و تربیت را به فال نیک می گیریم و امیدواریم تحولات مهمى در بحث های تربیتى ، فرهنگی و آموزشى در استان با برنامه ریزى هاى مناسب مجموعه آموزش و پرورش رخ دهد.

جانشین سپاه شهدا افزود: مطالعات صورت گرفته بر ایام جنگ تحمیلى نشان می دهد که درصد بالایی از حاضرین در دوران دفاع مقدس و رزمندگان را بسیجیان کم سن و سال و عموما دانش آموز تشکیل می دهد.

وی گفت: حضور مؤثر جوانان در دوران جنگ تحمیلی را مرهون تربیت و تأثیرگزارى هاى معلمان هستیم و معلمان در جامعه امروزى نیز جوانان را براى جنگ هاى نرم و فرهنگى آماده مى کنند.

مهین منافى، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربى نیز در این دیدار گفت: یکى از افتخارات آموزش و پرورش تعامل و همکارى نزدیک با سپاه و بسیج است؛ این تعامل یک اعتبار براى آموزش و پرورش است.

منافى ادامه داد: تربیت در سال ها و ایام گذشته به سختى و پیچیدگى امروز نبود؛ شرایط براى انجام کارهای فرهنگى و تربیتى در جامعه امروز به مراتب سخت تر است.

وی گفت: آموزش و پرورش به تنهایی توانایى تحقق امر تربیت را ندارد و بنا به فرموده مقام معظم رهبرى همه دستگاه ها یاری رسان نظام تعلیم و تربیت باشند که بسیج و سپاه در این راه نقش مهم و بسزایی را ایفا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار