فرماندار ملارد:

تعطیلی تهران باعث ازدحام در ادارات ملارد شده است

ملارد(پانا)- با پشت سر گذاشتن دوره محدودیت‌های کرونایی در هفته گذشته، اکنون آغاز دوره جدید و یا هفته دوم این محدودیت‌ها در هفته جاری در پیش است.

کد مطلب: ۱۱۴۳۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی تهران باعث ازدحام در ادارات ملارد شده است

برنجی فرماندار ملارد، در مورد محدودیت‌های اخیر کرونایی گفت: این محدودیت‌ها شامل چند محور شد که یکی از محورهای مهم آن کاهش نیروهای اداری، دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی بود.

فرماندار ملارد یادآور شد: مجموعه فرمانداری طی ده روز گذشته نزدیک به ۳۰ مورد بازرسی و سرکشی از ادارات را به عمل آورد که با همراهی بخشدار، معاونین و مسئولین واحدهای فرمانداری انجام شد.

او با اشاره به عملکرد ادارات در شرایط محدودیت‌های کرونایی در ملارد آنها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد اکثر ادارات با وجود محدویت‌ها مناسب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه بود و در این میان برخی از ادارات هم که نواقصی داشتند تذکرات شفاهی و کتبی در جهت اصلاح دریافت کردند.

سجاد برنجی با اعلام نارضایتی از شرایط موجود در هفته جاری عنوان کرد: موضوعی که از ابتدای هفته شهرستان ملارد با آن مواجه و دچار مشکل شده، عدم هماهنگی در تعطیلی شهر تهران و شهرستان ما است که این تعطیلی فرصت را برای ساکنین تهران که در ملارد و یا اطراف ملارد و صفادشت واحدهایی برای تفریح و ایام آخر هفته خود دارند، ایجاد کرد تا به این بهانه به شهرستان ملارد سفر کنند.

فرماندار ملارد ادامه داد: پیرو این موضوع اصناف و ادارات ملارد به جهت مراجعات برخی از این افراد در راستای اخذ انشعابات و یا مجوزهای قانونی پرتردد و منجر به ازدیاد جمعیت شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین برخی نهادها مانند شعبات تامین اجتماعی در شهرستانهای همجوار مانند کرج تعطیل است و همین امر موجب هدایت برخی افراد به سمت ملارد شده که در همین راستا مجدداً درخواستی مبنی بر یکسان در نظر گرفتن شهر ملارد با تهران ارائه کردیم تا از مشکلات بعدی جلوگیری به عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار