مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

جشنواره فردا، بستری برای پرورش استعدادهای دانش‌آموزان است

ملارد(پانا)- در برگزاری جشنواره فردا، مدیران، مربیان و معلمان مدارس بیشترین نقش را به عهده دارند که شایسته تقدیر ویژه هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۳۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فردا، بستری برای پرورش استعدادهای دانش‌آموزان است

طیب رضایی‌فر از برگزاری سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا به همت کارشناسی فرهنگی هنری آموزش و پرورش ملارد در مدارس این شهرستان خبر داد.

رضایی فر در تشریح این خبر گفت: به غیر از بخش «نقد» که موضوعات آن متعاقباً اعلام خواهد شد، در سایر رشته‌ها و گرایش‌های جشنواره انتخاب موضوع آزاد است و دانش‌آموزان می‌توانند برابر نظر و سلیقه خود در هر زمینه‌ای به خلق اثر بپردازند.

رضایی‌فر افزود: به سبب اهمیت دو طرح مصباح الهدی با محوریت امام زمان(عج) و طرح کوچ(کاهش وزن و چاقی دانش‌آموزان)، پیشنهاد می‌شود به عنوان موضوع فعالیتهای هنری قرار گیرد.

او ادامه داد: برگزاری جشنواره در تمامی مراحل مدرسه، منطقه، استان و کشور به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد و ثبت نام و ارسال آثار از طریق سامانه همگام تا تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۹ انجام می‌شود.

رضایی‌‌فر افزود: اطلاع‌رسانی و تشویق دانش‌آموزان به حضور و اجرای آنلاین جشنواره در مراحل مختلف مورد تاکید است.

سجاد حسین‌زاده مسئول واحد فرهنگی هنری این اداره در این مورد گفت: در این دوره از جشنواره اجرای برنامه‌های گروهی به دلیل شرایط خاص کشور امکان پذیر نبوده و در صورت تغییر شرایط متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او افزود: در کلیه گرایش‌ها و رشته‌های جشنواره امسال تاکید بر اجرای اثر به صورت تک نفره و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مورد انتظار است.

همچنین کانال جشنواره فرهنگی و هنری fardafestival@ برای اطلاع‌رسانی اخبار و برنامه‌های جشنواره طراحی شده است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار