بیانیه نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش آموزی گیلان

رشت ( پانا) - نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش آموزی استان گیلان در پی حادثه ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بیانیه دادند.

کد مطلب: ۱۱۴۲۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش آموزی گیلان

متن بیانیه نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش آموزی استان گیلان در پی حادثه ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید محسن فخری زاده به شرح زیر است:

باز هم جمعه شد و قاسم دیگر دادیم
باز هم یک خبر تلخ به رهبر دادیم
رفت از بین رفیقان وطن یک سرباز
باز هم هدیه به مهدی(عج) گل پر پر دادیم

بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود. امام خمینی (ره)

با شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده عزیز، بار دیگر جهانیان یک حرکت تروریستی و ناجوانمردانه، کوردلانه و نابخردانه دیگر، با محوریت استکبار جهانی و صهیونیست خبیث را به چشم دیدند.

در این حادثه تروریستی، یکی از خادمان علمی و فناوری و دانشمندان خبره نظام مقدس جمهوری اسلامی، توسط ایادی استکبار جهانی، در خون خود غلتید و همچون سایر یاران شهیدش به لقا الله پیوست.

خون به ناحق ریخته شده دانشمند هسته ای شهید دکتر فخری زاده عزیز، نه تنها ملت انقلابی ایران را از ادامه راه باز نمی دارد، بلکه سیلی خروشان از نوجوانان وجوانان انقلابی را به حرکت وا می دارد تا با اراده ای پولادین و انگیزه ای قوی تر در مسیر اعتلای حقانیت و آزادگی، هر آنچه در توان دارد به کار گیرد.

به دشمن نادان می گوییم:

ما نوجوانان همان نسلی هستیم که شما خبیثان بزدل باید از انتقام سخت او بترسید؛ نسلی که شهادت را افتخار خود می‌داند و در دامان ملتی پرورش یافته که ملت امام حسین(ع) است.

به فرموده سیدالشهدا جبهه مقاومت:
ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم

دشمنان بدانید:
ما شیشهٔ عطریم، بگویید به سنگ...
دشمنان این نظام مقدس بدانند که بر اساس وعده های الهی و با رهبری امام خامنه ای عزیز، پیروزی نهایی از آن جبهه حق و ایران اسلامی است و شکست و عاقبتی تلخ در انتظار آنان است.
ما نمایندگان دانش آموزان گام دومی استان گیلان در دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور، استانی که هشت هزار شهید والامقام و ۲۳ شهید مظلوم مدافع حرم تقدیم این انقلاب کرده است
با الگوگیری از شهید فخری زاده عزیز، خود را آماده نقش آفرینی در میدان جهاد علمی برای پیش برد اهداف انقلاب اسلامی نموده و به فرمان رهبر عزیز تر از جانمان لبیک میگوییم.
(و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار