معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس:

زنگ‌های ورزش بااهمیت‌تر از قبل در شهرقدس نواخته می‌شوند

شهرقدس (پانا)- افزایش نشاط و سلامت جسمی و روانی جامعه با بهره‌گیری از تخصص دبیران تربیت بدنی در جامعه امکان‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۱۴۲۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

در جلسه هم‌اندیشی دبیران تربیت بدنی که در تاریخ نهم آذر ماه توسط کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس برای اولین‌بار در بستر اسکای‌روم، جهت ارتباط با دبیران تربیت بدنی برگزار شد، سید یوسف موسوی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس و چندی از مدیران و معاونین مدارس نیز حضور داشتند.

در این جلسه موسوی با اشاره به نقش تخصصی و مهم دبیران تربیت بدنی در شرایط برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درسی گفت: ورزش پایه‌گذار فرهنگ هر جامعه است و می‌تواند علاوه‌بر تاثیر در سلامت جامعه، با ترویج فرهنگ جوانمردی، نوع‌دوستی و اخلاق این فرهنگ را پی‌ریزی کند.

او افزود، برای دسترسی به این مهم باید از نیروهای متخصص رشته تربیت بدنی در آموزش جوانان بیشتر بهره گرفت زیرا سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند علاوه‌بر نشاط جامعه به تقویت زیرساخت‌های جامعه با ارتقاء سلامت و افزایش سطح بهره‌وری فردی نیز کمک کند. زیرا سلامت جسمی فرد با عوامل روانی و محیط اجتماعی او در ارتباط است، همچنین جامعه‌ای که بیشتر به ورزش اهمیت دهد انحرافات و آسیب‌های اجتماعی در آن کمتر شده و امید به زندگی نیز در آن جامعه رشد می‌کند.

موسوی اظهار کرد: معلمان تربیت بدنی مدارس که همواره از دبیران محبوب دانش‌آموزان هستند می‌توانند در شرایط وجود بحران کرونا، زمینه نشاط و شادابی برای دانش‌آموزان فراهم سازند.

خبرنگار: زیبا کوکلانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار