شهرداری شهرقدس:

بهره برداری از فاز دوم خانه فرهنگ در شهرقدس

شهرقدس (پانا)- هیچ‌گاه نباید از اجرای برنامه‌های فرهنگی در جهت گسترش زیرساخت‌ها و ارتقای سرانه‌های فرهنگی غافل شد و همواره باید درصدد افزایش و بهبود زیرساخت‌های فرهنگی گام برداشت.

کد مطلب: ۱۱۴۴۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از فاز دوم خانه فرهنگ در شهرقدس

به گزارش اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، مسعود مختاری شهردار شهرقدس گفت: خانه‌های فرهنگ اساس و زیرساخت بنیادین یک جامعه را شکل می‌دهد و اخلاق، معنویات و سبک زندگی را در جامعه‌ جهت‌دار می‌کند. ما اگر بخواهیم نسل مطلوب و آینده‌داری را تربیت کنیم، ابتدا باید روی فرهنگ نوجوانان و جوانان کار کنیم همچنین برطبق فرموده مقام معظم رهبری اقدامات فرهنگی همچون شمشیر دو دَم است؛ اگر همراه با محتوای خوب باشد، بستر اصلاح جامعه خواهد بود اما اگر با محتوای نامناسب باشد، بستر گسترش نابسامانی خواهد شد.

مختاری افزود: در شرایط کرونایی موجود در کشور، از انجام اقداماتی از قبیل اجرای برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی توسط سازمان فرهنگی و همچنین گسترش زیرساخت‌ها و ارتقای سرانه‌های فرهنگی غافل نبوده و همواره درصدد افزایش و بهبود زیرساخت‌های فرهنگی گام برداشته است.

او ادامه داد: در همین راستا به منظور افزایش ظرفیت و بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت خانه جوان، احداث بنای یک ساختمان جدید در این مجموعه در دستور کار قرار گرفت که این کار می‌تواند کمک شایانی در این مقوله به شهروندان داشته باشد.

شهردار قدس اظهار کرد: این ساختمان به مساحت ۶۲۰ متر مربع زیربنا، در ۲ طبقه شامل ۶ کلاس آموزشی، کتابخانه، سایت کامپیوتر، اتاق مشاور، سالن همایش، نمازخانه و سرویس بهداشتی می‌باشد که امور احداث و تجهیز آن انجام شده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار