در گفت‌وگو با پانا

حمید درخشان: سند تیم ملی به نام کسی زده نشده است؛ درست نیست پیش از دیدن عملکرد قضاوت می‌کنند

جوان‌ها قدر موقعیت‌ها را بدانند پرسپولیس و استقلال نیاز به خرید بازیکن ندارند

تهران (پانا) - مدیر فنی تیم ملی فوتبال جوانان ایران معتقد است به جای قضاوت کردن زودهنگام باید به سرمربی جدید تیم ملی زمان داد تا عملکرد خود را نشان دهد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: سند تیم ملی به نام کسی زده نشده است؛ درست نیست پیش از دیدن عملکرد قضاوت می‌کنند

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا، درباره عملکرد پرسپولیس در سه هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال ایران گفت: به اعتقاد من نباید از همین حالا درباره پرسپولیس قضاوت کنیم. این تیم فراز و فرود زیادی در انتخاب بازیکنان خود داشت و زمان لازم داشته است تا بازیکنان جدید با تیم به صورت کامل هماهنگ شوند.

وی عنوان کرد: البته انتظارات از پرسپولیس بالاست و این موضوع هم به حق است چرا که قرار است تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و تیمی که در این مرحله مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد حتماً توانمندی‌های بسیاری دارد که توانسته تا این مرحله بالا بیاید. بنابراین انتظار می‌رود که پرسپولیس در لیگ برتر عملکرد بهتری داشته باشد اما باید به این تیم زمان داد.

سرمربی اسبق پرسپولیس افزود: من معتقدم پرسپولیس هفته به هفته بهتر می‌شود، این تیم باید نوع بازی خود را توسعه دهد تا بتواند هم در مسابقات لیگ برتر و هم فینال لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بهتری داشته باشد. پرسپولیس به یک بازیکن شش دانگ و تمام کننده نیاز دارد، البته اگر جوانانی که در این تیم هستند بتوانند از موقعیت و فرصت طلایی که در اختیارشان گذاشته شده به خوبی استفاده کنند حتی پرسپولیس نیاز ندارد که به دنبال جذب بازیکن باشد.

درخشان با بیان اینکه تیم‌های بزرگ همیشه حواشی بسیار زیادی دارند عنوان کرد: متأسفانه استقلال و پرسپولیس در این چند وقت اخیر با حواشی مدیریتی خیلی زیادی روبرو شده بودند، البته این موضوع طبیعی است چرا که تیم‌های بزرگ همیشه پرحاشیه هستند به همین خاطر من فکر می‌کنم در این شرایط بهتر است جوانان از فرصت استفاده کنند و جای پای خود را در تیم محکم کنند. در این صورت فرصت دیده شدن دارند و نباید آن را به همین راحتی از دست بدهند. هر چند معتقدم مدیران می‌توانستد بازیکنانی که قصد جدایی داشتند را نگه دارند، اما عدم توانایی این اجازه را نداد.

مدیر فنی تیم ملی فوتبال جوانان همچنین در مورد انتقادهایی که نسبت به انتخاب داوود مهابادی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی جوانان مطرح شده بود، گفت: در جریان همه انتقادها قرار گرفتم ولی معتقد هستم که نباید زود قضاوت کرد، هدف اصلی این است که مسیر تیم ملی فوتبال جوانان رو به جلو باشد. سند تیم ملی در هر رده سنی به نام هیچ کس زده نشده است، مهابادی از سوی کمیته فنی برای این پست انتخاب شده و چندین بازیکن را هم به تیم ملی دعوت کرده تا بتواند عملکرد همه آنها را زیر نظر بگیرد و به تیم اضافه کند به نظرم باید این فرصت را در اختیار او قرار داد و بعد از آن به قضاوت بنشینیم.

درخشان در پایان گفت: هدف این است که تیم ملی فوتبال جوانان به جام جهانی صعود کند، تمام تلاش ما برای رسیدن به این اتفاق بزرگ است و به نظرم اهالی فوتبال باید کمی صبر کنند اگر این تیم نتیجه نگرفت آن وقت شروع به انتقاد کنند. این درست نیست که اول کار وقتی هنوز عملکرد سرمربی جدید دیده نشده است، در مورد آن به قضاوت می‌نشینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار