پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان در پی شهادت دانشمند صنعت هسته ای و دفاعی کشور

زنجان (پانا) - در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان زنجان و استاندار زنجان پیامی منتشر کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۲۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان در پی شهادت دانشمند صنعت هسته ای و دفاعی کشور

به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان, متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یستبشرون بنعمه من الله و فضل و ان الله لا یضییع احر المومنین ( آل عمران ۱۷۱)

بار دیگر دست ایادی استکبار منفور و در راس آن صهیونیست جنایتکار به خون دانشمندان و برگزیدگان ایران اسلامی آلوده شد.

ترور بزدلانه و مذبوحانه شهید محسن فخری زاده دانشمند وارسته و نخبه حوزه صنعت دفاعی و هسته ای کشورمان نشان از آن دارد که صهیونیسم کودک کش و حقیر تا چه حد در برابر آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و محور مقاومت عاجز مانده است و با ترور برگزیدگان علمی کشور قصد دارند حرکت رو به جلوی ملت بزرگ ایران عزیز را گرفته و مسیر پیشرفت و تعالی این ملت سرافراز را مسدود و صعب نمایند که حاشا و کلا چنین نخواهد شد و روند تحقیقات و فعالیتهای علمی و پژوهشی دانش هسته ای کشور با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

ملتی که شهادت برای جوانان آن یک ارزش و آرزوست از چنین اقدامات پلیدی هراس ندارد،همگان دیدند بعد از ترور سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت مصمم تر از قبل در برابر ایادی استکبار و مرتجعین منطقه ایستاد و صهیونیسم جنایتکار و عاملان ترور مذبوحانه شهید محسن فخری زاده بدانند نیروهای مسلح و جان برکف ایران اسلامی انتقام سختی از آنان خواهد گرفت و خون به ناحق ریخته شده این شهید بر زمین نخواهد ماند.
این تقارن شهادت دانشمند نخبه علمی و متعهد کشورمان با سالروز عروج شهید معزز این دیار دکتر مجید شهریاری عزم ملت سرافراز ایران اسلامی را در تداوم خط شهادت مصمم تر می سازد.

اینجانبان از طرف مردم پایتخت شور و شعور حسینی،دهمین سالروز شهادت فرزند این دیار شهید دکتر مجید شهریار و همچنین شهادت دکتر محسن فخری زاده را به محضر ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
راهشان و نامشان پر رهرو و گرامی باد.

آیت الله خاتمی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

فتح الله حقیقی
استاندار زنجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار