مدرسه پیشتازان سازمان دانش آموزی منطقه ۱۷ آغاز به کار کرد

تهران (پانا) - در روزهایی که همچنان جامعه و آموزش و پرورش با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کند؛ سازمان دانش آموزی منطقه ۱۷، با حمایتهای سازمان دانش‌آموزی شهر تهران و معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، اقدام به تشکیل گروه مدرسه پیشتازان دربستر شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد

ربابه حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه۱۷، در گفتگو با پانا از آغاز کار گروه مدرسه پیشتازان خبر داد و اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی های منسجمی که سازمان دانش آموزی شهر تهران برای انجام آموزش های مجازی مد نظر داشت، در تابستان ۱۳۹۹ تمامی مهارتهای پیشتازان، توسط اساتید برتر و دانش آموزان پیشتاز شهر تهران به صورت محتواهای آموزشی آماده و در اختیار مناطق بیست و دوگانه شهر تهران قرار گرفت.
حسینی صفا، با اشاره به اینکه منطقه ۱۷ در مهر ماه امسال توانست ۲۰ هزار دانش آموز و ۶۲۵ مربی را در سامانه پیشتازان جذب کند، گفت: سازمان دانش آموزی در ایام کرونا از آموزش مهارت ها عقب نمانده است. فعالیت های پیشتازان همیشه از جمله جذاب ترین فعالیت های ایام تحصیل بوده و هست، آن طور که مدت ها بعد از فراغت از تحصیل وشاید تا پایان عمر، مهارت های پیشتازان مفید برای مراحل مختلف زندگی دانش آموزان است.
وی افزود: در گروه مجازی مدرسه پیشتازان منطقه سعی شده به همه نیازهای دانش آموز در ابعاد مختلف همچون: موارد اعتقادی، اخلاقی،مهارتهای تشکیلاتی، علمی و حتی گردشگری در ایام کرونایی دقت شود. چرا که آدمی تا به آرامش روحی و روانی دست نیابد نمی تواند به خلاقیت و پیشرفت برسد.
حسینی صفا در این گفتگو پیشنهاد کرد: حال که زمان های رفت و آمد بین خانه تا مدرسه برای دانش آموزان براساس شرایط موجود حذف شده، از این زمان برای بالا بردن مهارت های خود در گروه پیشتازان مناطق در بستر شبکه شاد، استفاده کنیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد کرونا باعث غفلت از فعالیت های حوزه پرورشی و تربیت اجتماعی دانش آموزان در مدارس نشود تا بتوانیم با همکاری مربیان توانمند این وظیفه مقدس را به منصه ظهور برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار