تعامل با نهادها و سازمان ها از محوریت های تشکل های دانش آموزی

بندرگز(پانا)-در دیدارهایی جداگانه با حضور معقولی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرگز و همچنین پارلمان دانش آموزی این شهرستان جلسه ای به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد و تعاملات و اتفاق نظرات متفاوتی در سطح این پارلمان و سپاه شهرستان رقم خورد.

لینک کوتاه کپی شد

جلسه ای با حضور حسینی، فرمانده سپاه شهرستان بندرگز، سجاد قاسمی نماینده دانش آموزی استان گلستان و چند نفر دیگر از مسئولین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد و تعاملات و اتفاق نظرات متفاوتی در سطح این پارلمان و سپاه شهرستان رقم خورد.

سرهنگ سید علی حسینی، فرمانده سپاه شهرستان بندرگز با اشاره به اینکه افراد کثیری از بسیجی های فعال ، دانش آموزان هستند گفت: ارتباط خوبی که آموزش و پرورش با سپاه شهرستان برقرار کرده توانسته اقدامات دقیقی در خصوص دانش آموزان و بسیج دانش آموزی رقم بزند.

وی همچنین از حضور مستقیم نیروی های خود در مدارس خبر داد و گفت: چه به صورت حضوری و چه در فضای مجازی تماماً با پارلمان دانش آموزی شهرستان همکاری خواهیم کرد تا در جهت بهبود کیفیت و اقناع دانش آموزان نسبت به فرهنگ غنی اسلامی _ ایرانی به دانش آموزان خوبمان اقدام کرده باشیم‌.

وی ادامه داد: از حضور جوانان در برنامه های جهادی اقدامات بی نظیری دیدیم، آنچه مورد نظر ماست این است که تماماً در کار با جوانان باشیم و این افتخار ماست.

در ادامه این نشست که با رعایت دقیق پروتکل ها همراه بود، سجاد قاسمی نماینده دانش آموزی استان گلستان نیز گفت: تشکل های دانش آموزی ارتباط مستقیمی با سپاه و بسیج دارند و در نتیجه می توان برای اجرای طرح «هر دانش آموز یک نقش» برای توسعه دانش آموز محوری آن هم در کف مدارس، حضور با علاقه دانش آموزان را در مراسم های متفاوت داشته باشیم.

قاسمی ادامه داد: می توان برای تبلیغ و ترویج فرهنگ درست زندگی و طرح های مختلف در بستر فضای مجازی برنامه هایی را اجرا کرد تا دانش آموز بیشتر بتواند با فرهنگ اصیل خود آشنا شود.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش ادامه داد: ان شاءالله هدفمند جلسات را برگزار و خبر های عملی خوبی برای قشر دانش آموزی خواهیم داشت.

در پایان سپاه شهرستان قول همکاری پیوسته را به این پارلمان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار