مراسم دیدار با خانواده های معظم شهدای ناحیه دو شهر ری

شهرری(پانا)- مراسم دیدار یاران همراه با تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شهدای دانش آموز و مدافع حرم به مناسبت هفته دفاع مقدس در ناحیه دو شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم دیدار با خانواده های معظم شهدای ناحیه دو شهر ری

در این مراسم که مقابل در منازل شهدا برگزار شد، ابتدا علی‌یزدان‌پناه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: یاد شهدا به عنوان ابزاری برای دستیابی به سیره آنها است و اگر قرار باشد راه شهدا ادامه یابد، باید خصلت های آنها را در دل و جان پرورش دهیم.
مدیر آموزش پرورش ناحیه دو شهر ری در ادامه ‌از یاد و خاطره دلاوری‌های شهدا و تاثیر شگرف عملکرد آنان گفت: دفاع مقدس، دانشگاه بزرگ انسان‌سازی بود که تمام فضیلت‌های مهم و ارزشی را یک جا به رزمندگان آموخت و امروز ثمره این دانشگاه بزرگ به وضوح در نسل جدید قابل نمایش است.
در ادامه مراسم با اجرای سرودهای زیبای گروه سرود حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه دو شهر ری و اجرای حماسی گروه سرود جوانان بسیجی همراه بود، رضا رستمی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه دو شهر ری در خصوص ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و صبر و شکیبایی زینب‌وارانه خانواده‌های این عزیزان‌ قدردانی کرد.
او در پایان اضافه کرد: فرهنگ بسیجی از هیچ، همه چیز می‌سازد و اگر امروز ایران‌ در اوج اقتدار است و دشمن حتی خیال تجاوز هم نمی‌تواند داشته باشد به برکت وجود تفکر بسیج در کشور است که نمونه آن را در دفاع مقدس و سایر مقاطع انقلاب مشاهده شده است.


خبرنگار: مریم ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار