مساجد و ائمه جماعات با کمک بسیج به خدمت‌رسانی در ایام کرونا اشتغال داشته و دارند

شهر ری(پانا) - امام جماعت مسجد حضرت ابراهیم شهرری با بیان اینکه موفقیت مسجد بدون مشارکت بسیج فعال ممکن نیست گفت: تصور اینکه مسجدی موفق باشد درحالی که پایگاه بسیج فعالی نداشته باشد، تقریبا محال است.

کد مطلب: ۱۱۴۱۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مساجد و ائمه جماعات با کمک بسیج به خدمت‌رسانی در ایام کرونا اشتغال داشته و دارند

حجت الاسلام والمسلمین هادی گودرزی در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار پانا با بیان اینکه هر مسجدی همچون یک خانواده است واعضای آن باید با محبت و صداقت در کنار هم فعالیت کنند، اظهار کرد: ما همین رویکرد را در مسجد حضرت ابراهیم خلیل(ع) حاکم کردیم به طوری که همه اعضای فعال و نمازگزاران این خانه خدا همدل هستند و بدون هیچ چشمداشتی یا حسادتی، در خدمت نشر معارف دینی و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

او در ادامه با بیان اینکه پایگاه بسیج یکی از موثرترین نهادها در موفقیت خانواده است، گفت: بسیجی‌ها در حکم بازوان امام جماعت هستند و اگر خوب عمل کنند، مسجد رونق دارد و اگر ضعیف عمل کنند، امام جماعت در مدیریت مسجد دچار مشکل می شود.
امام جماعت مسجد حضرت ابراهیم خلیل(ع) افزود: وقتی کارگزاران و مسئولان نهادهای یک مسجد، خود را درون یک خانواده ببینند، آنگاه برایشان فرقی نمی‌کند چه زمانی در محل خدمت خود حاضر شوند همچنان که ما در سه شیفت در دوره شیوع ویروس کرونا و قبل از آن در دو شیفت، در مسجد حضرت ابراهیم خلیل (ع) حاضر می‌شدیم و به وظیفه دینی و ملی خود عمل می کردیم و اکنون نیز همین رویکرد را در این مسجد دنبال می‌کنیم.

او با بیان اینکه به دلیل اشتغال در دفتر امام جمعه شهر ری با بسیاری از ائمه جماعات این شهر در ارتباط است، خاطرنشان کرد: الحمدالله اکثریت ائمه جماعات از همکاری خوب بسیجیان در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها در مساجد رضایت دارند. در واقع وقتی یک بسیجی باور دارد که امام جماعت، مسئول و مدیر اصلی مسجد است آنگاه با انگیزه بیشتری برای موفقیت این خانه خدا فعالیت می کند.


خبرنگار:محمد جواد سلگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار