طرح یاریگران زندگی در 32 مدرسه ابرکوه اجرا می شود

ابرکوه (پانا) - جلسه طرح یاریگران زندگی با حضورمعاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد ،مدیران ،معاونین ،مربیان ومشاوران به صورت ویدئو کنفرانس  برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح یاریگران زندگی در 32 مدرسه ابرکوه اجرا می شود

معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره کل ، طرح یاریگران زندگی را برنامه ای بسیار مهم در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت همه افراد تاثیر گذار در جامعه باید در این طرح کمک کنند.

حسین علی ملانوری گفت: طرح یاریگران زندگی به عنوان برنامه‌ای بسیار مهم در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد نیازمند ورود و کمک همه افراد تاثیرگذار در جامعه است.

ملانوری هدف اصلی این طرح را کاهش تمایل و خودداری از تجربه مصرف مواد و پیشگیری از آسیب پذیری و بروز اعتیاد در دانش آموزان مدارس سراسر کشور عنوان کرد.

وی افزود: در این طرح آموزش‌ها بصورت همزمان برای سه گروه تأثیرگذار در نظام آموزشی شامل دانش‌آموزان، والدین و اولیای مدارس ارائه می‌شود.

دراین جلسه محمدعلی شکیبا، معاون پرورشی منطقه نیز ضمن تشکر از عوامل اجرایی طرح گفت:طرح یاریگران زندگی با هدف ظرفیت سازی برای جلب مشارکت همسالان در پیشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، طراحی و تدوین شده است.

محمدعلی شکیبا در ادامه گفت: طرح یاریگران زندگی در 32آموزشگاه منطقه با تاکید بر آموزش مهارتهای زندگی و پیشگیری از سوء مصرف مواد برای دانش آموزان، اولیا و کارکنان مدارس اجرا می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار