باهدف تشریح و تبیین برنامه های شاهد وایثارگران؛

جلسه کارشناسان و مسولین امور پیگیری شاهد و ایثارگران استان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه ویدئو کنفرانس با موضوع تشریح و تبیین برنامه های شاهد و ایثارگران برای کارشناسان امور شاهد وایثارگران نواحی و مناطق استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارشناسان و مسولین امور پیگیری شاهد و ایثارگران استان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسین میرزایی رئیس اداره شاهد وامور ایثارگران آموزش وپرورش استان در این جلسه ضمن اشاره به برنامه ها ی اداره شاهد و ایثارگران در سال تحصیلی 4000- 1399 و برش استانی برنامه های ابلاغ شده به نواحی ومناطق آموش و پرورش لزوم توجه جدی به اجرای مطلوب برنامه ها را با توجه به شرایط موجود خواستار شد.

میرزایی عنوان کرد: اولویت برنامه ­های شاهد و ایثارگران در مدارس شاهد توجه جدی بر اجرای برنامه ها منطبق با اسناد بالادستی وشناسنامه فعالیت مدارس شاهد خواهد بود.

وی گفت: استاندارد سازی مدارس شاهد با ایجاد سبک منسجم یکی از ماموریت های شاهد است که مدیران مدارس شاهد نهایت تلاش خود را جهت اجرایی کردن شناسنامه فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس که در ایجاد سبک منسجم موثر می باشد به عمل آورده وکارشناسان بر اجرای مطلوب آن نظارت و راهبری داشته باشند.

میرزایی هچنین با اشاره به آمار و وضعیت دانش آموزان طرح پراکنده شاهد ضمن تاکید بر تامین نیروی انسانی ومعلمان راهنمای طرح پراکنده شاهد و رسیدگی به وضعیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان طرح شاهد، به آموزش نحوه تشکیل و تکمیل پرونده های الکترونیکی در سامانه سجا پرداخت.

گفتنی است در این گردهمایی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد برش استانی برنامه های سند تحول در حوزه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت نیز تبیین وتشریح شد.

تحلیل نتایج امتحانات دانش آموزان طرح پراکنده شاهد، پرسش و پاسخ کارشناسان مناطق و آموزش سامانه سجا برای همکاران از دیگر مسائل مطروحه در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار