نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی:

شهرستان اسلامشهر به دلیل انباشت مشکلات، نیازمند توجه ویژه دستگاه‌های مختلف است

اسلامشهر (پانا) - نهادهایی همچون بنیاد مستضعفان می‌توانند در امر پیشرفت و آبادانی هر چه بیشترشهرستان اسلامشهر به کمک دستگاه‌های متولی بیایند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان اسلامشهر به دلیل انباشت مشکلات، نیازمند توجه ویژه دستگاه‌های مختلف است

به گزارش مجمع نمایندگان استان تهران، مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار شریفیان با تجلیل از اقدامات حمایتی بنیاد مستضعفان در خصوص بحران کرونا اظهار کرد: خوشبختانه در موضوع حمایت از افراد آسیب دیده از کرونا شاهد اقدامات مثبتی از سوی این بنیاد انقلابی بودیم که اثرات آن نیز در قالب طرح مواسات و پویش مردمی خدمت در شهرستان اسلامشهر دیده شد.

او بیان کرد: شهرستان اسلامشهر به لحاظ پیچیدگی مسائل و انباشت مشکلات و محرومیت‌ها، نیازمند توجه ویژه نهادها و دستگاه‌های مختلفی است که بدون عزم جهادی و پشتکار مسئولان نمی‌توان این مسائل را حل کرد و به همین خاطر نهادهایی همچون بنیاد مستضعفان می‌توانند در امر پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان اسلامشهر به کمک دستگاه‌های متولی بیایند.

شریفیان تصریح کرد: در خصوص سکونتگاه‌های غیررسمی نیز اقدامات خوبی از سوی بنیاد علوی در شهرستان اسلامشهر آغاز شده که امیدواریم با اقدام جهادی رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و آبادانی شهرستان اسلامشهر در حوزه‌های دیگر نیز باشیم.

سپس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب‌اسلامی نیز در سخنانی با استقبال از پیشنهاد شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، آمادگی بنیاد مستضعفان جهت حضور موثر در جریان محرومیت زدایی در شهرستان اسلامشهر را اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار