همزمان با مرحله سوم رزمایش ایران همدل انجام شد

توزیع ۲۰۰۰بسته سبد معیشتی بین مددجویان زنجانی

زنجان (پانا) - از ابتدای سال جاری از طریق مراکز نیکوکاری این استان ، بیش از ۳۱میلیارد تومان کمک های مردمی بصورت نقد وغیر نقد جمع آوری ودر بین خانواده های تحت حمایت استان در سرفصل های مختلف توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۰۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۲۰۰۰بسته سبد معیشتی بین مددجویان زنجانی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، در آیین توزیع ۲ هزار بسته سبد معیشتی که به همت خیران ومرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) تهیه شده بود با گرامیداشت هفته بسیج گفت: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مجموعه هایی که دلشان برای این انقلاب ونظام می تپد با یک جد وجهد وهمت بلند وکار جهادی کارهای بسیار خوبی در جمع آوری کمک های مومنانه وتوزیع بین محرومین ونیازمندان شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه همه ما بعنوان یک جامعه ولایی وخدمتگزاران در نهاد مقدس کمیته امداد بعنوان یک عنصر انقلابی پیگیری گفتمان وحرکت جهادی در حوزه محرومیت زدایی وترویج انفاق، احسان، نیکوکاری وهمدلی است افزود: امروز در استان هم نیاز وجود دارد وهم توانمندی وتوان وهنر ما براین است که این دورا به هم پیوند زنیم وبه فرمایش مقام معظم رهبری که کمک مومنانه به مردم را انقلابی گری واقعی عنوان کردند جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه تاکنون مجوز فعالیت ۱۲۰ مرکز نیکوکاری در استان صادر شده است ادامه داد: در ۸ ماهه سال جاری بیش از ۳۱ میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری بصورت نقد وکالا جمع آوری ودر حوزه های مسکن، تامین جهیزیه وکالاهای بهداشتی ومعیشتی با حفظ عزت نفس وکرامت انسانی در بین خانواده های تحت حمایت توزیع شده است.

صفری با تاکید بر اینکه مشارکت در کارهای خیرخواهانه در استان زنجان بالاست گفت: در رزمایش مرحله اول ودوم وطرح های اطعام واحسان حسینی قریب به ۸۰ هزار بسته معیشتی وبیش از ۲۶۰ هزار پرس غدای گرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تهیه وبا حفظ عزت نفس وکرامت انسانی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه در مرحله سوم رزمایش ایران همدل کمک ها بصورت تخصصی خواهد بود افزود: برای این منظور در کمیته امداد استان زنجان ۸ مرکز نیکوکاری تخصصی ایجاد شده است که برای ایجاد اشتغال به ویژه کار آفرینی برای جامعه هدف وتوانمندسازی وایجاد درآمد با ثبات، تامین جهیزیه برای نوعروسان وتهیه لوازم بهداشتی و امور تحصیلی فعالیت خواهند کرد. ومردم شریف وخیران نیکوکار استان می توانند با واریز کمک های خود از طریق شماره کارت ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و یا از طریق شماره گیری کد مهربانی #۰۲۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه در این پویش معنوی مشارکت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار