آژیر وضعیت قرمز در بندر چابهار به صدا درآمد

زاهدان (پانا) - معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار از نزدیک شدن وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در این شهر خبر داد و گفت با تصمیم ستاد مبارزه با کرونای شهرستان چابهار تمامی بازارهای منطقه آزاد و سطح شهر بجز واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی و بهداشتی به مدت 2هفته تعطیل شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آژیر وضعیت قرمز در بندر چابهار به صدا درآمد

رحمدل بامری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: آژیر وضعیت قرمز کرونا از سوی کادر بهداشت و درمان در چابهار به صدا درآمده و به همین منظور با تصمیم ستادمبارزه با کرونای شهرستان تمامی بازارها در منطقه آزاد و سطح شهر بجز واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی و بهداشتی به مدت 2 هفته تعطیل شدند.

وی افزود: در همین راستا تمامی ورودی‌ها و خروجی های شهرستان چابهار بسته شد، و از مسافران محترم درخواست داریم فعلا به چابهار سفر نکنند چرا که تمامی مناطق گردشگری تعطیل است و اماکن اقامتی از پذیرش مسافرخوداری خواهند کرد.

فرماندار خاطر نشان کرد: واحدهای صنفی که تصمیمات ستاد کرونا را رعایت نکنند پلمپ خواهند شد.

بامری افزود: محدودیت‌های تردد در سطح شهرستان اعمال می شود و هیچ امکاناتی برای پذیرایی از گردشگران نخواهیم داشت و هچنین شهروندان چابهاری نیز از 21 شب تا 4 صبح از تردد در سطح شهر بجز در موارد ضروری اجتناب کنند.

وی گفت: هرگونه تجمع و ازدحام در سطح بازار و معابر ممنوع بوده و مراسم عزاداری و تدفین بدون حضور جمعیت و فقط با حضور چند نفر از نزدیکان صورت گیرد تا بتوانیم زنجیره شیوع این ویروس را قطع کنیم و شاهد کم شدن تعداد مبتلایان و در نهایت شکست کرونا شویم.

بامری خاطرنشان کرد.:تمامی ادارات وارگان ها موظف به رعایت کلیه تصمیمات ستاد بوده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

فرماندار چابهار از تمامی شهروندان خواست که بازدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی مسئولان و کادر درمانی را در این امر یاری کنند.

خبرنگار: عبدالقادر شیخ زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار