بازگشت محدودیت های کرونایی

ممنوعیت تردد خودروهای با(پلاک سایر شهرها) از اول آذر ماه درلالی

لالی (پانا) - فرماندار شهرستان لالی از تشدید تصمیمات سختگیرانه برای ورود و تردد خودروها به شهرستان لالی خبر داده و همچنین ستاد کرونا در جلسه ای مشاغل مجاز و غیر مجاز به فعالیت در ده هفته پیش رو را اعلام کرد .

کد مطلب: ۱۱۴۰۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت تردد خودروهای با(پلاک سایر شهرها) از اول آذر ماه درلالی

گودرز ترکی زاده در گفت و گو با پانا اعلام کرد : خودروهای کلیه پلاک ها به جز خودروهای پلاک لالی ظرف مدت امشب مهلت خروج از شهرستان لالی را دارند و در صورت عدم توجه به این اعلامیه خودروهای پلاک همه شهرها به غیر از لالی مستوجب جرائم سنگین رانندگی خواهند شد.

او تاکید کرد : تردد در شهرستان لالی فقط برای خودروهای پلاک شهرستان لالی مجاز است و همشهریان ساکن در لالی از خروج خودروهای خود با پلاک غیر از شهرستان خودداری کنند.

ترکی زاده افزود: از روز شنبه یکم آذر ماه ، خودروهای دارای پلاک های غیربومی و غیرشهرستانی حق ورود به لالی را ندارند و همچنین خودروهای ساکن شهرستان نیز حق خروج و مسافرت بین شهری را ندارند.

فرماندار لالی همچنین تصریح کرد : تردد در سطح شهر تنها ویژه خودروهای با پلاک شهرستان خواهد بود و انتظار داریم مردم همکاری و مشارکت لازم را در این خصوص داشته باشند.

او در انتها اظهار کرد: بازرسی های مستقر در سه ورودی شهر موظف خواهند شد که تنها خودروهای پلاک شهرستان لالی را حق ورود داده و از ورود هر خودرو با پلاک غیر از لالی خودداری کنند .

بر همین اساس گروه های شغلی در لالی که از روز شنبه اجازه فعالیت ندارند به شرح زیر اعلام شد :‌

◀️دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای ، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها

◀️کتابخانه ها

◀️مهدهای کودک

◀️استخرهای سرپوشیده

◀️تالارهای پذیرایی

◀️آرایشگاه های زنانه وسالن های زیبایی

◀️برگزاری آزمون های حضوری

◀️مساجد و مصلی ها ، ادای نماز یومیه، جمعه و اعیاد مذهبی با اولویت در صحن ها مجاز خواهد بود.

◀️کاهش زمان فعالیت مراکز اداری دولتی و غیر دولتی وانجام دورکاری (کارمندان ١/٢ حضور در محل کار )

برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی ، مذهبی وهمایش ها

◀️باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد ازجمله کشتی، کاراته، جودو

◀️مدارس شبانه روزی

◀️کافه ،قهوه خانه و چایخانه ها با عرضه مواد دخانی

◀️مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده باشگاه ورزشی سالنی

◀️استخرهای سرپوشیده منوط به داشتن شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی با تایید معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی محل بدون ماساژوسونای بخار اجازه فعالیت خواهند داشت.

◀️باشگاه ورزشی سالنی منوط به داشتن شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی با تایید معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی محل اجازه فعالیت خواهند داشت.

◀️ باشگاه های ورزشی سالنی از روز شنبه ١ آذر به مدت ٢ هفته در لالی اجازه فعالیت ندارند ، اداره ورزش و جوانان وظیفه نظارت بر این مهم را بر عهده دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار