عمق بخشی به فعالیتهای پرورشی و فرهنگی مدارس ،  مصونیت معنوی وفکری ایجاد می کند

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستانها و مناطق استان بوشهر گفت برای مصونیت بخشی معنوی و فکری به دانش آموزان و مدارس باید عمق بخشی و کیفیت بخشی به فعالیتهای پرورشی و فرهنگی در دستور کار معاونین‌ محترم پرورشی و تربیت بدنی شهرستانها و مناطق قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
عمق بخشی به فعالیتهای پرورشی و فرهنگی مدارس ،  مصونیت معنوی وفکری ایجاد می کند

به گزارش پانا ، علی موحدی در جمع معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستانها و مناطق استان بوشهر گفت: برای مصونیت بخشی معنوی و فکری به دانش آموزان و مدارس باید عمق بخشی و کیفیت بخشی به فعالیتهای پرورشی و فرهنگی در دستور کار معاونین‌ پرورشی و تربیت بدنی شهرستانها و مناطق قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت : طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی که یک طرح ابتکاری استانی است می تواند عمق بخشی به فعالیتهای پرورشی را عینیت ببخشد.

موحدی افزود : سیاست ما بر پیشرو بودن معاونت پرورشی استان در همه عرصه‌های فرهنگی ، پرورشی و اجتماعی است و به همین منظور طرح ایجاد قرارگاه فرهنگی تربیتی استان بوشهر با حضور 24 معاون فرهنگی / اجتماعی ادارات کل اجرایی استان و با محوریت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش را آغاز کردیم .

موحدی گفت : بخش عمده ای از فعالیتهای فرهنگی ، تربیتی، پرورشی، هنری ، و قرآنی این معاونت در فضای مجازی اجراء و دنبال می شود و به همین منظور و استفاده بهینه از این فرصت ، مدیریت یکپارچه شبکه مجازی معاونت پرورشی و فرهنگی استان بوشهر را بنا گذاشته ایم .

معاون پرورشی و فرهنگی استان بوشهر تصریح نمود : همه این موففیت ها با حمایت وهدایت مدیرکل آموزش و پرورش استان و با همدلی ، همفکری و همراهی مجموعه بزرگ و فهیم پرورشی استان حاصل شده است .

موحدی ضمن تاکید بر انسجام بخشی به فعالیتهای پرورشی و فرهنگی اظهار کرد : با تهیه وتدوین شاخص‌های تخصصی فعالیتهای پرورشی ، ارزیابی از این فعالیتها توسط کارشناسان حوزه ستادی معاونت پرورشی استان ، در چهار سطح معاونین پرورشی و تربیت بدنی ، کانونهای فرهنگی تربیتی ، مراکز مشاوره و دارالقرآن ها ، شهرستانها و مناطق انجام و برگزیدگان در هشتم اسفند سالروز تأسیس نهاد مقدس امورتربیتی مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است گردهمایی معاونین‌ پرورشی و تربیت بدنی شهرستانها و مناطق استان بوشهر با هماهنگی و همکاری دو معاونت پرورشی و فرهنگی _ و ترببت بدنی و سلامت در سالن اجتماعات شهدای امورتربیتی کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی ره بوشهر و با رعایت پروتکلهای بهداشتی بویژه رعایت فاصله لازم برگزار گردید .

در این گردهمایی علاوه بر معاون پرورشی و فرهنگی _ معاون تربیت بدنی و سلامت و روئسای ادارات داخلی هر دو معاونت به تشریح برنامه های حوزه تخصصی خود پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار