مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند خبر داد:

اهدای خون توسط مدیریت آموزش وپرورش بیرجند

بیرجند(پانا)- محمدحسین یکه خانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند خبر داد با توجه به شرایط کنونی و کمبود ذخایر خونی کشور، همکاران مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برای دومین بار پس از شیوع ویروس کرونا اقدام به اهدای خون کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اهدای خون توسط مدیریت آموزش وپرورش بیرجند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بیرجند؛ محمد حسین یکه خانی در حاشیه حضور همکاران در مرکز اهدای خون شهرستان بیرجند گفت: 25 نفر از کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان در هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام به اهدای خون کردند.
وی افزود: در حال حاضر و با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود ذخایر خونی کشور، کارکنان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در این امر خدا پسندانه شرکت کردند تا بار دیگر به همه یاد آوری کنند باید به بیماران خاص در جامعه کمک کنیم.
یکه خانی ضمن اشاره به اهمیت اهدای خون اظهار کرد: اهدای خون یک کار ضروری و همیشگی است و مصرف کنندگان خون شامل بیماران تالاسمی، هموفیلی و سرطانی در همه شرایط نیاز به خون و فرآورده های خون دارند و نباید این نیاز آن‌ها که برایشان حیاتی است فراموش شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با بیان اینکه فرهنگیان همیشه در فعالیت های انسان دوستانه پیشگام بوده اند، گفت: دین ما به محبت، نوع دوستی و تقسیم شادی ها تاکید فراوان کرده است و ما به عنوان یک مسلمان باید هر آنچه در توان داریم در راه خدا و کمک به همنوعان انفاق کنیم و اهدای خون یکی از این راه ها است.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان در پایان ضمن تشکر از همکاران حاضر در این برنامه افزود: با توجه به شرایط کنونی و نیاز مبرم مراکز درمانی به خون و فرآورده های خونی، از کلیه همشهریان مخصوصا فرهنگیان معزز شهرستان دعوت می کنم با مراجعه به مرکز انتقال خون نسبت به شرکت در این امر خداپسندانه اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار