رییس اداره بهزیستی ملارد:

اهمیت اشتغال افراد با توانایی های متفاوت

ملارد(پانا)- نگاه مثبت مدیریتی باعث ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان است و مددجویان شاغل در کارخانه ای که کم توانان ملاردی در آن مشغول به کار هستند، دارای سابقه بیمه اند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت اشتغال افراد با توانایی های متفاوت

معاون امور توانبخشی و مسئول روابط‌عمومی بهزیستی استان تهران و رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از یک واحد صنعتی که کم‌توانان ملاردی در آن مشغول به کار هستند، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در خصوص این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت کارآفرینی برای کم‌توانان و تاثیر این مهم بر استقلال آنها، گفت: این شرکت سازه‌گستر از سال ٩٠ و با راه‌اندازی این اداره در شهرستان ملارد با بهزیستی همکاری داشته و برای تعداد زیادی از کم‌توانان ایجاد اشتغال کرده است.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیران این واحد صنعتی، از قسمت‌های مختلف این کارخانه بازدیدکرد و در جریان فعالیت و مسائل معلولین شاغل در این کارخانه قرار گرفت.

گفتنی است، در این مجموعه صنعتی انواع قالب‌های فلزی، چوبی و بتنی تولید می‌شود که در حال حاضر حدود ٣٨ نفر از افراد دارای اختلال شنوایی تحت پوشش بهزیستی در این کارخانه مشغول هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار