ارائه خدمات الکترونیکی به مراجعان شرکت توزیع برق در فارس

ارائه خدمات غیر حضوری یکپارچه " سامانه موبایلی برق ایران( برق من) " از ابتدای آذرماه سال جاری

شیراز (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد از ابتدای آذرماه امسال، با اعلام رسمی حذف مراجعات حضوری به ادارات برق، ۴۰ خدمت به صورت غیرحضوری به مردم شریف استان از طریق نرم افزار موبایلی "سامانه برق ایران(برق من)" به صورت یکپارچه در سراسر استان ارائه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات الکترونیکی به مراجعان شرکت توزیع برق در فارس

احمدرضا خسروی امروز با اعلام این خبر گفت: باتوجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور، در راستای حفظ سلامت شهروندان و به منظور رفاه حال مشترکان در راستای جلوگیری از عدم مراجعه حضوری و همچنین کاهش ترددها و کمک به حفظ محیط زیست، نرم افزار موبایلی" سامانه برق ایران "راه‌اندازی شده که از ابتدای آذر امسال 40 خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، ( 28 خدمت در حوزه مشترکین و 12 خدمت در حوزه بهره برداری ) ازطریق این نرم افزار قابل دریافت است.

او ادامه داد: مشترکان در سراسر استان فارس می‌توانند با دانلود و دریافت نرم‌افزار موبایلی"سامانه برق ایران (برق من) " از سایت "کافه بازار" و پس از ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب برق خود، تمامی خدمات مورد نیاز را از این طریق دریافت کنند.

او امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت و سوابق مصرف، ثبت قرائت از سوی مشترک (خوداظهاری)، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید، پیگیری و پرداخت هزینه انشعاب و ... را از جمله خدمات ارائه شده در این نرم افزار موبایلی عنوان کرد و افزود: با استفاده از این نرم افزار می توان از اعلام خاموشی و اطلاعات کامل برق امید، راهنمایی ها و توصیه‌های لازم و تمامی خدماتی که قبلا به صورت حضوری ارائه می شد، نیز بهره مند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با اشاره به طرح ملی "برق امید" افزود: در نرم‌افزار موبایلی" برق من" این قابلیت نیز گنجانده شده است تا مشترکان خانگی با استعلام برق امید، بتوانند از وضعیت برق مصرفی خود و تخفیف 100 درصدی، مطلع شده و در صورت نیاز با رعایت توصیه‌ها و انجام راهکارهای ساده بهینه سازی مصرف انرژی، از مزایای طرح برق امید بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: علاوه بر"سامانه برق من" مشترکان در استان می‌توانند تمام خدمات خود را به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت شرکت و یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت دریافت و پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار