حضور دانش آموزان مدرسه آریان پایا منطقه9 در اندیشه سرای دکتر قریب

تهران (پانا) – همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی جمعی از دانش آموزان مدرسه آریان پایا منطقه 9 با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین دانش آموزان و نوجوانان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از مخزن کتابخانه و موزه زمین شناسی دکتر عبدالکریم قریب بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش آموزان مدرسه آریان پایا منطقه9 در اندیشه سرای دکتر قریب

در این بازدید که فرهاد قریب، پسر عبدالکریم قریب(پدر زمین شناسی ایران) در سخنانی با دانش آموزان با بیان اهمیت کتابخوانی و نقش کتابخوانی در پیشرفت یک جامعه گفت: جامعه ای که در آن میزان سرانه مطالعه رشد داشته باشد، به سمت تعالی و پیشرفت حرکت خواهد کرد.

وی افزود: با نگاه به زندگی بسیاری از افراد موفقی همچون دکتر عبدالکریم قریب (پدر زمین شناسی) و دکتر محمد قریب (پدر طب ایران) درمیابیم افرادی که بیش از دیگران با کتاب انس داشتند و به سمت مطالعه گام برداشتند نسبت به دیگران موفق تر بودند و قطعا یکی از دلایل برتری آنان نسبت به دیگران مطالعه بوده.

فرهاد قریب خطاب به دانش آموزان گفت: در یک چیز تردید و شک نداشته باشید اگر اهل مطالعه نباشید یا به موفقیت نخواهید رسید و یا سرعت رشد شما به طور وحشتناک پایین خواهد آمد که این حالت دوم هم بعد از مدتی ناامیدی و بعد هم به شکست شما می انجامد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار