تجلیل از برگزیدگان فرهنگی دومین جشنواره استانی خط تحریری در شیروان

شیروان(پانا)- 10 نفر از برگزیدگان فرهنگی شرکت کننده در دومین جشنواره استانی خط تحریری با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۳۹۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان فرهنگی دومین جشنواره استانی خط تحریری در شیروان

به گزارش پانا، دبیر دومین جشنواره خط تحریری خراسان شمالی گفت: دومین جشنواره خط تحریری خراسان شمالی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره های آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان در آباه ماه سال جاری به کار خود پایان داد.

علی رحیمی افزود: بیشترین مخاطبان این جشنواره را دانش آموزان عزیز و فرهنگیان ارجمند در سطح استان تشکیل می دادندکه بیشترین آمار مشارکت در این جشنواره نیز متعلق به این گروه ها و به ویژه شرکت کنندگان از شهرستان شیروان بود.

وی با بیان تقدیر و تشکر از همکاری های اداره کل ارشاد اسلامی استان و اداره های ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان شیروان به ویژه معاونت پرورشی و تربیت بدنی اظهار کرد: با حضور مسئولان استانی، در هفته خوشنویسی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره در محل فرمانداری شهرستان شیروان تقدیر به عمل آمد.

رحیمی برگزیدگان دومین جشنواره استانی خط تحریری را در بخش فرهنگیان آقایان احمد احمد زاده، احمد بابازاده، حیدر علی سلیمی، حسینعلی ظفری، مهدی عباسیان، مجید غلامی، علی نصیری فر و خانم ها کبری قربانیان، قلی زاده و فاطمه مومنی نسب اعلام کرد.

دبیر دومین جشنواره خط تحریری خراسان شمالی گفت: آموزشگاه هنرهای تجسمی نگارستان و انجمن خوشنویسان شهرستان شیروان واقع در خیابان شفای 5 پلاک 47 دبیر خانه دومین جشنواره خط تحریری خراسان شمالی را بر عهده داشتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار