جذب بیش از ۱۹۰ نفر در آموزش و پرورش کلات از ابتدای مهر ۹۸ تا کنون

کلات(پانا)-معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کلات عنوان کرد خوشبختانه با سیاست های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش توانستیم از مهر سال ۹۸ تا کنون بیش از ۱۹۰ نفر از جوانان بومی شهرستان را در آموزش و پرورش کلات جذب کنیم.

کد مطلب: ۱۱۳۸۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جذب بیش از ۱۹۰ نفر در آموزش و پرورش کلات از ابتدای مهر ۹۸ تا کنون

رحمان جهانی در گفت و گو با پانا بیان کرد: از ابتدای مهر ۹۸، از آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی ۶۹ نفر که قبل از سال ۹۱ با نهضت سوادآموزی شهرستان ارتباط داشته اند، جذب آموزش و پرورش کلات شدند.

وی افزود: تعداد نفراتی که از طریق مراکز تربیت معلم در مهر ماه ۹۸ جذب آموزش و پرورش و به عنوان سهمیه کلات در نظر گرفته شده ۷۱ نفر، از طریق ماده ۲۸ نیروهای جذب شده《در مهر نود و هشت ۲۸ نفر》و «در مهر ماه سال جاری ۲۲ نفر» بوده اند.

رحمان جهانی ضمن ابراز خرسندی از این موضوع خاطرنشان کرد: سهمیه در نظر گرفته شده برای فرزندان شهرستان در کنکور سراسری ۹۹ عدد ۳۳ بود که خوشبختانه با تلاش و همت و پشتکار دانش آموزان عزیز کلاتی توانستیم این سهمیه را به طور کامل کسب و بیش از ۲۰ نفر دیگر از این عزیزان نیز توانستند سهیمه سایر شهرهای استان را از آن خود کنند(که این آمار جدا از جذب بیش از ۱۹۰ نفر است) و امیدواریم در سنوات آینده نیز شاهد این اتفاق مبارک و زیبا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار