آموزش دانش آموزان در هفت شهرستان سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

حضور معلمان در مدارس اختیاری است

زاهدان (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا، فرآیند آموزش دانش آموزان در شهرستانهای زاهدان، زابل، خاش، سراوان، میرجاوه، هامون و زهک از امروز ۲۵ آبان ماه به مدت دو هفته به صورت غیر حضوری استمرار خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۱۳۸۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش دانش آموزان در هفت شهرستان سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، داود گلی اظهار کرد: به استناد مصوبه ستاد استانی کرونا و با هدف پیشگیری و مقابله با این بیماری و صیانت از سلامت همکاران و دانش آموزان این تصمیم اتخاذ شده است.
وی افزود‌: بر این اساس دانش آموزان در شهرستانهای زاهدان، زابل، خاش، سراوان، میرجاوه، هامون و زهک از فردا ۲۵ آبان ماه آموزش های تحصیلی و تربیتی را به صورت غیر حضوری دریافت خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ادامه داد: به منظور انجام امور مختلف اداری و سیستمی و پاسخگویی به مراجعات احتمالی، حضور عوامل اداری مدارس به صورت ۵۰ درصدی در روزهای زوج و فرد الزامی و حضور معلمان و دبیران در مدارس کاملاً اختیاری خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین هدف و اولویت اصلی آموزش و پرورش، استمرار فرآیند آموزش چه به صورت حضوری و چه از درگاه مجازی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار