جواد امام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

مانیفست اصلاح‌طلبی ضرورت ندارد؛ اصلاحات باید به روز شود

تهران (پانا) - یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت من فکر نمی‌کنم چندان به مانیفست اصلاح‌طلبی پرداخته شود. جامعه نسبت به آنچه که به عنوان مفهوم اصلاح‌طلبی وجود دارد، آگاه است و تطبیق عمل و رفتار ما با گفته‌هایی است که تا امروز رخ داده و جامعه متوجه شده و دیده و شنیده است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مانیفست اصلاح‌طلبی ضرورت ندارد؛ اصلاحات باید به روز شود

به گزارش برنا، یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در رابطه با ضرورت مانیفست اصلاح‌طلبی گفت: متاسفانه بعضا افرادی، فرصت‌طلبی کرده‌اند و از اسم اصلاح‌طلبی و مفهوم اصلاح‌طلبی سوءاستفاده کردند و رفتاری را به تصویر کشیده‌اند که باعث مخدوش شدن این اسم شده است.

جواد امام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: من فکر نمی‌کنم چندان به مانیفست اصلاح‌طلبی پرداخته شود. جامعه نسبت به آنچه که به عنوان مفهوم اصلاح‌طلبی وجود دارد، آگاه است و تطبیق عمل و رفتار ما با گفته‌هایی است که تا امروز رخ داده و جامعه متوجه شده و دیده و شنیده است. آنچه که امروز مطرح است، برنامه اصلاح‌طلبان برای ۱۴۰۰ بوده و من فکر می‌کنم، این موضوع مدنظر جامعه است.

او اضافه کرد: به نظر من آنچه که مهم است بازبینی در پرداختن به موضوع است؛ مشی، مرام و برنامه و اهداف اصلاح‌طلبی باید با رفتار اصلاح‌طلبان تطبیق داده شود تا آن چیزی که مدنظر جامعه است، محقق شود که همان مفهوم و عمل اصلاح‌طلبی است. متاسفانه بعضا افرادی، فرصت‌طلبی کرده‌اند و از اسم اصلاح‌طلبی و مفهوم اصلاح‌طلبی سوءاستفاده کردند و رفتاری را به تصویر کشیده‌اند که باعث مخدوش شدن این اسم شده است، وگرنه به نظر من جامعه به خوبی با مفهوم اصلاح‌طلبی آشنا و آگاه است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه جریان اصلاحات باید به‌روز شود، افزود: آنچه که مدنظر جامعه است اصلاحات واقعی است. اصلاح‌طلبان و کسانی که از این اصلاح‌طلبی دم می‌زنند، باید خود را هرچه بیشتر به این مفهوم نزدیک کنند.

او تاکید کرد: شکی نیست که اصلاحات باید خود را به روز کند نیازهای جامعه و تغییراتی که در جامعه با آن روبرو هستیم نشان می‌دهد، اصلاحات باید آپدیت شود تا بتواند، پاسخگوی نیازهای امروز جامعه، اداره حکومت و افراد جامعه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار