استقلال سرزمین عجایب فوتبال؛ فسخ کرد، برگشت و اخراج شد

تهران (پانا) - بازیکن استقلال طی دو ماه اخیر ابتدا قراردادش را با این تیم فسخ کرد، سپس قرارداد جدید با آبی‌ها امضا کرد و حالا از این تیم اخراج شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
استقلال سرزمین عجایب فوتبال؛ فسخ کرد، برگشت و اخراج شد

اتفاق‌های عجیب در فوتبال ایران کم نیست و اینکه موضوعی خارج از تصور در یکی از باشگاه‌های ایرانی رخ دهد تبدیل به امری عادی شده اما در استقلال تهران، دومین تیم پرهوادار فوتبال ایران در ادامه اتفاق‌های عجیب فوتبال ایران، اتفاقی عجیب به ثبت رسیده است.

حسین پورحمیدی که ذخیره سید حسین حسینی بود، پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، قراردادش را با این تیم فسخ کرد که راهی تیمی شود تا بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کند اما چند روز دیگر در حالی قرارداد جدیدی با این تیم امضا کرد که اینبار علاوه بر سید حسین حسینی، در لیست استقلال رشید مظاهری هم حضور داشت؛ موضوعی که از همان ابتدا امری عجیب به نظر رسید که چرا پورحمیدی که گلر دوم بودن را قبول نکرده بود، قبول کرده است گلر سوم باشد.

اما در ادامه اتفافات عجیب پیرامون حسین پورحمیدی، دقایقی قبل سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد که محمود فکری سرمربی استقلال این بازیکن را به علت غیبت غیر موجه در تمرین در اختیار کمیته انضباطی قرار داده است تا به نوعی پرونده حضور او در استقلال بسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار